پشتیبانی از DLSS؛ آپدیت جدید استارفیلد

مشکلات پی‌سی بازی استارفیلد رفع خواهند شد.

بازی استارفیلد نسبت به هر یک از بازی‌های قبلی شرکت Bethesda در وضعیت با ثبات‌تری از نظر فنی انتشار یافته است، اما بدیهی است که اثری به این عظیمت و گستردگی هنوز هم ایراداتی دارد. هر چند که بسیاری از گیمرها از مشکلات بازی گله‌مندند. با برنامه‌ریزی شرکت بتسدا برای پشتیبانی از بازی و انتشار آپدیت‌های جدید برای آینده، مطمئناً می‌توانیم منتظر پیشرفت‌های زیادی برای این بازی باشیم. در خبری که اخیراً منتشر شده، استودیوی بازیسازی بتسدا جزئیاتی در مورد آینده نزدیک استارفیلد منتشر کرده است. این استودیو اعلام کرده که چندین قابلیت فنی جدید برای این اثر در دست ساخت قرار گرفته است. به روزرسانی‌های پیش روی این بازی برای شروع، روی رفع مشکلات بزرگتر بازی تمرکز دارد. برای مثال نقشه های محلی، چیزی که اغلب در روزهای اولیه بازی توسط بازیکنان درخواست می‌شد به بازی اضافه می‌گردد.

یک تشکر فراوان از همه شما که استارفیلد را بازی می‌کنید و حمایت‌های شما و بازخوردهایتان نسبت به استارفیلد ما را شگفت‌زده کرده است. ما کماکان در حال خواندن بازخوردهای عالی شما در مورد مکانیزم‌هایی که دوست دارید به بازی اضافه شده و یا بهبود بیابند هستیم.

[استارفیلد اثری است که] ما سال‌ها از آن پشتیبانی خواهیم کرد، بنابراین لطفاً به انتشار بازخوردهای خود نسبت به بازی ادامه دهید! حتی اگر فورا این مشکلات برطرف نشوند، مایلیم این کار را در آینده انجام دهیم، مانند [اضافه کردن] نقشه‌های شهرها.

اولویت ما در ابتدا این است که اطمینان حاصل کنیم که اشکالات اصلی بازی که مسدودکننده تجربه بازیکنان بوده [رفع شده] و ویژگی‌هایی مثل کیفیت زندگی بازیکن که بسیاری از گیمرها درخواست می‌کنند را اضافه کنیم.

به زودی قرار است تا بازی از تکنولوژی DLSS و پشتیبانی از مانیتورهای Ultrawide روی کامیوتر‌ها پشتیبانی کند، در حالی که بازیکنان ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی می‌توانند انتظار نوار کنترل FoV، کنترل‌های روشنایی و کنتراست، منوی کالیبراسیون HDR کلی تنیظیمات گرافیکی دیگر را داشته باشند.

شرکت Bethesda می‌گوید: در همین حال، روی نسخه رایانه‌های شخصی، هر به‌روزرسانی منتشر شده در آینده شامل بهبودهای پایداری فریم ریت و عملکرد برای درایورهای Nvidia و Intel خواهد بود.

ما در حال کار بر روی پشتیبانی از مدهای داخلی (Creations) هستیم که در همه پلتفرم‌ها مشابه کاری که با Skyrim و Fallout ۴ انجام داده‌ایم کار می‌کند. این پشتیبانی قرار است اوایل سال آینده راه‌اندازی شود.

تا آن زمان، ما می‌دانیم که کامیونیتی گیمرهای ما روی پی‌سی در حوزه مادینگ بسیار فعال هستند و اگر بازخوردی در مورد اینکه چگونه می توانیم بازی و پشتیبانی آن از مادها را بهتر کنیم، دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید. مادینگ و ایجاد بخش‌های جدید در بازی‌های ما توسط طرفداران همیشه بخش حیاتی و مهمی از آثار ما خواهد بود و ما عاشق دیدن [مادها] در بازی‌هایمان هستیم.

به هر حال تا به این لحظه گیمرهای زیادی در سراسر دنیا از ایرادات فنی و باگ‌های بازی شکایت داشته‌اند که بتسدا قل حل این مشکل را به آن‌ها  داده است.

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
The Division 3 رسما تایید شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: