تریلر رسمی فیلم Aquaman 2 منتشر شد

امروز بعد از مدت‌ها انتظار اولین تریلر رسمی از فیلم Aquaman ۲ منتشر شد. امسال سال چندان خوبی برای DC نبوده است زیرا که تاکنون سه فیلم ابر قهرمانی متفاوت را به اکران درآورده که نتیجه فاجعه آمیزی برای این مجموعه دی. سی. داشته است.اکنون نوبت به آخرین فیلم DCEU با عنوان Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و امپراتوری گم شده) رسیده است که پس از چندین و چند فیلم‌برداری مجدد، در نهایت شاهد نخستین تریلر رسمی از آن هستیم.

پس از وقایع فیلم نخست Aquaman که به عنوان پرفروش‌ترین پروژه دنیای سینمایی فعلی دی‌سی شناخته می‌شود، شاهد بودیم که آرتور کری پس از رویارویی با برادر خود اورم که تحت عنوان اوشن مستر شناخته می‌شود، خطر جنگ میان خشکی و دریا را رفع نمود و به پادشاهی آتلانتیس دست پیدا کرد. اکنون طبق تریلر منتشر شده از دنباله Aquaman به نظر می‌رسد که تهدید بلک مانتا به حدی خطرناک شده که آرتور به کمک برادر در بندش نیاز پیدا خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از آکوامن ۲ را تماشا کنید.

 دانلود تریلر

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom که توسط جیمز وان کارگردانی شده و در کنار جیسون موموآ و امبر هرد از بازیگرانی نظیر یحیی‌ عبدالمتین دوم، پاتریک ویسلون و نیکول کیدمن بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) برنامه ریزی شده تا به DCEU را برای همیشه پایان بدهد.

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اولین تریلر فیلم سفید برفی منتشر شد

اشتراک گذاری:

2 thoughts on “تریلر رسمی فیلم Aquaman 2 منتشر شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: