وجود یک قاتل سریالی در GTA 6

وجود قاتل خون آشام فراطبیعی در بازی GTA 6

طبق شایعات منتشر شده یک قاتل سریالی مخوف در بازی GTA 6 حضور خواهد داشت. هرچند که این موضوع برای گیمرها آشناست، چرا که هم در بازی Red Dead Redmeption 2 و هم در GTA 5 ما شاهد حضور قاتلان سریالی بودیم. اگر به یاد داشته باشید در Red Dead Redmption قاتل زنجیره‌ای یک خون آشام است ولی مدارکی مبنی بر اینکه در GTA ۶ یک موجود فراطبیعی وجود داشته باشد وجود ندارد.

جالب است بدایند که در صفحه ردیت GTA 6 یکی از کاربران متوجه شده که در لیک‌های سال گذشته کلیپ هایی وجود دارد که نوعی تابلوی ایونت را نمایش می‌دهند. در تابلوهای مشاهده شده که خبرهایی راجع به گردشگان گمشده، یافتن جنازه‌های گردشگران، مکان‌هایی که ماشین‌های غوطه‌ور در آب پیدا شده و… هستند.

در این پست آمده است:

در یکی از کلیپ‌های فاش شده، می‌توانیم برنامه‌نویسی را ببینیم که به تابلوی رویدادها دسترسی دارد. اطلاعات جالب بسیاری در این تابلو‌ها وجود دارد، اما یکی از آنها در رابطه با گردشگران گمشده است.

اگرچه این موضوع مستقیماً از فایل‌های بازی می‌آید، اما باز هم نباید صد در صد به آن اعتماد کرد.مجموعه‌های راک‌استار برای حذف محتوای بازی‌های خود قبل از انتشار حسابی مشهور هستند. آن‌ها باید حتما از کیفیت ایونت‌های مختلف در بازی‌هایش اعتماد حاصل کنند. برای مثال، ما می‌دانیم که Red Dead Redemption 2 حداقل ده‌ها ساعت محتوای بیشتر داشت که در طول توسعه بازی حذف شدند.

البتته در چند مدت اخیر شایعات زیادی حول محور بازی جدید راک استار گیمز منتشر شده که هیچکدام قابل اعتماد نیستند. اما این موضوع که همیشه بازی‌های راک استار برای مخاطبانش سوپرایزهایی داشته هم گیمرها را کنجکاو می‌کند و آن‌ها را به شک می‌اندازد که شاید برخی از آن‌ها واقعیت داشته باشد. ما در Gta San Andreas هم شاهد وجود یک قاتل سریالی مشهور با نام صورت چرمی بودیم.

 

منبع: Comic Book

 

 
بیشتر بخوانید :
حجم بازی Alan Wake 2 روی پلی‌استیشن ۵ مشخص شد

اشتراک گذاری:

2 thoughts on “وجود یک قاتل سریالی در GTA 6”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: