انتشار جزئیات به‌روزرسانی روز اول عرضه Mortal Kombat 1 از سوی ندررلم

استودیوی بازی سازی موفق ندرلم که همه ما آن را با محصول اولش یعنی Mortal Kobmat 1 می‌شناسیم امروز جزئیاتی از به‌روزرسانی روز اول عرضه بازی خود یعنی مورتال کمبت ۱ اعلام کرده است. چند روزی است که از دسترسی زودهنگام بازی Mortal Kombat 1 می‌گذرد و تا زمان عرضه جهانی آن فاصله زیادی نداریم. اکنون استودیوی بازی‌سازی ندررلم پیش از انتشار سراسری بازی، به‌روزرسانی روز اول انتشار را آماده کرده است تا بهبودها و ویژگی‌های جدید را برای تمام پلتفرم‌ها اضافه کند.

قرار است این به‌روزرسانی ها روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس شامل بهبودهایی در رابط کاربری، رفع مشکلات و باگ‌ها، گزینه‌های دسترسی جدید و حرکات تمام‌کننده‌ی تازه باشند. همینطور پیشرفت‌های مختلفی برای تمام حالت‌های گیم‌پلی از جمله اصلاح باس‌فایت‌ها و محتوای فصل اول حالت Invasions، پخش صحنه‌های سینمایی با رزولوشن 4K و همچنین متعادل‌ سازی باس نهایی در حالت داستانی را می‌توان در جرئیات این به‌روزرسانی مشاهده کرد. با این‌ حال اهمیت به‌روزرسانی روز اول عرضه را می‌توان برای نسخه نینتندو سوییچ Mortal Kombat 1 اساسی‌تر دانست. این به‌روزرسانی برخی از کلیدی‌ترین محتوای بازی از جمله بخش آنلاین، حالت داستانی کامل، حالت‌های Towers و Tournament، آموزش‌ها و محتوای دیگر را در دسترس قرار خواهد داد.

بازی فایتینگ Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

 

 
بیشتر بخوانید :
طرفداران منتظر اطلاعات جدید از بازی GTA 6 باشند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: