نمایش قابلیت های PS5 با تریلر جدید بازی ترسناک Quantum Error

TeamKill Media در تریلر جدید Quantum Error به نمایش ویژگی‌های نسل نهمی دوال‌سنس و پلی استیشن 5 پرداخته است. تیم‌کیل مدیا تاکنون در مورد استفاده از ویژگی‌های نسل جدید پلی استیشن 5 در توسعه بازی Quantum Error صحبت کرده است و به نظر می‌آید که قصد دارد از این قابلیت‌ها در ارائه تجربه‌ای چشمگیر و غوطه‌ور کننده در بازی خود بهره گیرد. اکنون تریلر تازه‌ای از Quantum Error منتشر شده است که در آن می‌توانیم ویژگی‌های مختلف کنترلر دوال‌سنس و پلی استیشن 5 را که در گیم‌پلی بازی ترسناک و کیهانی آینده استفاده شده‌اند، ببینیم.

قرار است بازی Quantum Error روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا گردد. توسعه‌دهندگان از صدای سه‌بعدی، حافظه SSD، بازخورد‌های لرزشی و کلیدهای تطبیقی دوال‌سنس بهره برده‌اند تا بازیکن را بیشتر در فضای ترسناک و مکانیسم‌های گیم‌پلی غرق کنند. برای مثال می‌توان با استفاده از دو کلید R2 و L2 به مصدوم بیهوش ماساژ قلبی داد و با فوت کردن در میکروفون دوال‌سنس، به آن تنفس مصنوعی رساند. همچنین استفاده از تجهیزات مختلف آتش‌نشانی و جنگی منجر به بازخوردهای لرزشی خاصی در کنترلر می‌گردد.

 

دانلود تریلر

 

قرار است بازی Quantum Error در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) امسال روی کنسول سونی یعنی پلی استیشن 5 عرضه گردد. نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر این بازی نیز در حال توسعه هستند، اما هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن‌ها اعلام نشده است. برطبق گفته تیم‌کیل مدیا، نسخه ایکس باکس سری اس در وضعیت غیرقابل قبولی قرار دارد و توسعه دهندگان آن در تلاش برای بهبود کیفیت آن هستند.

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کد تقلب کشف شده نسخه سگا بازی Doom متعلق به ۲۷ سال پیش است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: