تیزر جدید از فصل دوم سریال Loki

لوکی کمتر از ۲ هفته دیگر خواهد آمد

 

تیزر جدیدی از فصل دوم سریال لوکی (Loki) منتشر شده است که در آن در شاهد درگریری شخصیت لوکی با سازمان TVA هستیم. در فصل جدید لوکی و موبیوس در تلاش برای حل مسائل پیچیده ایجاد شده‌اند.

در این تیزر جدید منتشر شده در روز جمعه، می‌بینیم که لوکی و موبیوس این بار با تهدیدات مختلفی از جمله نسخه دیگری از کانگ فاتح؛ ویکتور تایملی (با نقش‌آفرینی جاناتان میجرز) و بحران کمبود وقت مواجه شده‌اند.

در تریلر منتشر شده فصل دوم دیدیم که لوکی دوباره به TVA برگشته و این اصولا خبر خوبی خواهد بود.اما او مدام به خطوط زمانی مختلف فرستاده می‌شود و باید در ماجراهای مهم و خطرناک تاریخی حضور پیدا کند. علاوه بر هیدلستون و ویلسون، که هوی کوان، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو، یوجین کوردرو، رافائل کاسال، تارا استرانگ، کیت دیکی، لیز کار، نیل الیس و جاناتان میجرز از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

تیزر فصل دوم:

 

 

دانلود تریلر

 

کارگردانی فصل دوم این سریال به دستان توانمند جاستین بنسون و آرون مورهد افتاده است که از سریال شوالیه ماه (Moon Knight) می‌توان به عنوان پروژه اخیر کارنامه‌ آنها یاد کرد. لازم به ذکر است این دو جایگزین کیت هرون شده‌اند. با این وجود هرون در پروژه باقی خواهد ماند و همچنان در مقام تهیه‌کننده بر آن تولید آن نظارت دارد.

در ابتدا قرار بود تا فصل دوم سریال لوکی در تاریخ ۶ اکتبر از دیزنی پلاس پخش شود، اما Miss Minutes از طریق توییتر فاش کرد که اولین قسمت از فصل دوم در روز ۵ اکتبر ساعت ۶ عصر به وقت آمریکا (۱۴ مهر ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران) پخش می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید تریلر منتشر شده در یوتیوب را از اینجا تماشا کنید.

منبع: GameSpot
 

 
بیشتر بخوانید :
زمان اکران Civil War جلو افتاد

اشتراک گذاری:

One thought on “تیزر جدید از فصل دوم سریال Loki”
  1. […] در تریلر منتشر شده برای فصل دوم سریال دیدیم لوکی دوباره به TVA برگشته و این اصولا خبر خوبی خواهد بود. اما خبرهای بدی هم وجود دارد؛ اینکه او مدام به خطوط زمانی مختلف فرستاده می‌شود و باید در ماجراهای مهم و خطرناک تاریخی حضور پیدا کند. لوکی و موبیوس این بار با تهدیدات مختلفی از جمله نسخه دیگری از کانگ فاتح؛ ویکتور تایملی (با نقش‌آفرینی جاناتان میجرز) و بحران کمبود وقت مواجه هستند. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: