۳ مورد از جزئیات جهان باز GTA 6

تشریح ۳ مورد جزئیات جهان باز GTA 6

 

بر طبق مستندات ارسالی از برخی طرفداران بازی جی تی ای، دنیای باز GTA 6 بزودی تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مکان‌های بازی‌های ویدیویی که تا به حال دیده ایم خواهد شد.

اگر عنوانی از شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) را بازی کرده ای قطعا می‌دانید که جهان‌های باز طراحی شده این شرکت بخصوص Red Dead Redemption 2 تکرار نشدنی هستند. بنابراین به هیچ وجه جای تعجب ندارد که GTA 6 قرار است پا جای Red Dead Redemption 2 و یا نسخه قبل بازی Gta گذاشته و یک تجربه جهان باز باورنکردنی دیگر را عرضه کند.

با توحه به اسنادی که در افشاگری‌های قابل توجهِ سال گذشته گردآوری شده است، بعضی از جزئیات مربوط به جهان باز محصول مورد بحث را نشان میدهد. با توجه به تصاویری که از مراحل اولیه ساخت بازی پخش شده است، اینکه این بازی در چنین مراحل اولیه‌ حاوی تغییرات ریز و درشت باشد، مورد بسیار قابل توجهی برای طرفداران این بازی است.

در بخش گسترده ای از این سند که «توجه به جزئیات» می‌باشد، می‌توانیم تمام جزئیات باورنکردنی‌ که راکستار به آن‌ها معروف است را مشاهده کنیم. البته دقت داشته باشید که تمامی این موارد از بازیِ در حال ساخت برداشته شدند، بنابراین احتمال زیادی دارد که شاهد جزئیات بیشتری در آن باشیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر از طرفداران بازی GTA 6 هستید حتما مطلب مربوط به حضور قاتل سریالی در جی‌تی‌ای ۶ را بخوانید.

رفتارها و حرکات حیواناتی مثل راکون ها در gta6

یکی از جزئیات جذاب و جالب که در نظر گرفته شده این است که ما راکون‌هایی را می ببنیم که به سطل‌های زباله رفته و با غذا از آنجا فرار می‌کنند.

جزيیات قفسه ها و تزيیینات

در این مستندات جزئیات چشمگیر داخلی برجسته می‌باشند. از جمله آلودگی و گردوخاکی که روی زمین در یک غذاخوری هستند وهمینطور مقادیر زیادی از اشیاء تزئینی و منحصر به‌ فرد که روی دیوارها و قفسه‌ها قابل مشاهده می‌باشند.

 

آب و هوا در GTA6

گفته می‌شود که بازی مجهز به سیستم آب و هوایی پویا شده است. در قسمت دیگر این مستندات صحبت از «رفتار واقع‌گرایانه باد» است که اشاره به همین موضوع دارد و بی شک برای زنده ماندن در بازی باید توجه ویژه‌ای به این امر داشت. از جزيیات دیگر این بازی میتوان به مکانیک و انیمیشن آب در بازی اشاره کرد که قطعا تا زمان عرضه این محصول به نحو احسنت اجرا می گردند.

تمام آنچه که به آن اشاره شد جهان‌های باز کلاسیک و اجرا شده توسط راکستار را برای بازیکنان تداعی می‌کنند و پر از جزئیاتی است که ممکن است بسیاری از ما حتی متوجه آن‌ها نشویم، اما چیزی که مسلم می‌باشد این است که برخلاف هر بازی دیگری که تاکنون تجربه کردیم جزيیات این بازی همگی در خدمت ایجاد حس غوطه‌وری در ابعاد مختلف این بازی پر طرفدار خواهند بود.

 

 

منبع: Gamingbible

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی The Mortuary Assistant: Definitive Edition عرضه شد

اشتراک گذاری:

One thought on “۳ مورد از جزئیات جهان باز GTA 6”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: