تریلر فیلم The Toxic Avenger منتشر شد

در اولین تریلر منتشر شده از فیلم The Toxic Avenger وقایعی دیوانه‌وار و خونین را به چشم می‌بینیم.

فیلم انتقام‌جوی سمی (The Toxic Avenger)  اثری ابرقهرمانی است که با المان‌های کمدی سیاه و بسیار خونینی که در سال ۱۹۸۴ اکران شد و روایت دیوانه‌وار آن استقبال مخاطبینش را به همراه داشت. اکنون پس از گذشت ۳۹ سال شاهد بازسازی این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی میکن بلیر خواهیم بود که پیشتر نیز با ساخت فیلم I Don’t Feel at Home in This World Anymore (دیگر در این دنیا احساس در خانه بودن نمی‌کنم) توانایی خود را در به تصویر کشیدن اینگونه ژانر و موضوع به رخ کشیده بود.

در فیلم The Toxic Avenger بازیگرانی نظیر پیتر دینکلیج، جیکوب ترمبلی و الایجا وود به هنرنمای می‌پردازند. این فیلم برای اولین بار در جریان جشنواره فیلم “Fantastic Fest” به نمایش درخواهد آمد. اثری که هنوز تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است.

 

دانلود تریلر

 

The Toxic Avenger در دنیایی خیالی و بسیار خشن جریان دارد. جایی که یک نگهبان کلوپ شبانه به نام وینستون علی‌رغم آن که از بیماری وحشتناک رنج می‌برد اما رئیس او اهمیتی به این موضوع نشان نداده و هیچ کمکی به وینستون نمی‌کند. مسئله‌ای که سبب می‌شود تا وینستون آستین‌های خود را بالا زده و در حالی که سعی دارد تا حق خود را بگیرد، در گودالی از مواد سمی سقوط می‌کند و تبدیل به انسانی عجیب و غریب می‌شود (مانند بسیاری از فیلم‌های ابر قهرمانی که در سال‌های نه چندان دور ساخته شده است) که درصدد انتقام از کسانی می‌افتد که باعث و بانی چنین درد و رنجی برای او شده‌اند.

 

 

منبع: گیماتک

 

 
بیشتر بخوانید :
دو پوستر جدید از فیلم Joker 2 منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: