پایان سرویس آنلاین بازی Gran Turismo Sport در بهمن ماه

خداحافظی با Gran Turismo Sport

 

قرار است به زودی با بخش آنلاین Gran Turismo Sport خداحافظی کنیم و بسته‌های الحاقی پولی این بازی هم از فروشگاه پلی استیشن حذف می‌شوند.

طبق اخبار اعلام شده Gran Turismo Sport استودیو پولی‌فونی دیجیتال که در سال ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 عرضه شده بود، به‌زودی سرویس آنلاین خود را قطع می‌کند. پشتیبانی از بخش آنلاین این بازی ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۱۱ بهمن به اتمام خواهد رسید و بسته‌های الحاقی پولی آن هم ۱۰ آذر از فروشگاه پلی استیشن حذف خواهند شد.

پایان سرویس آنلاین به این معنی است که بازیکنان دیگر نمی‌توانند به ویژگی‌های کامیونیتی یا Open Lobby دسترسی داشته باشند. حالت اسپرت هم از دسترس خارج می‌شود، اما بخش‌های آفلاین بسته‌های الحاقی همچنان قابل دسترسی خواهند بود. بخش Mileage Store هم به پایان راه خود می‌رسد و هر تروفی که به اتصال اینترنت نیاز دارد، از تاریخ اعلام شده دیگر قابل دریافت نخواهد بود.

مشخص نیست آیا بدون امکان دریافت این تروفی‌ها می‌توان تروفی پلاتینیوم گرن توریسمو اسپرت را دریافت کرد یا نه. تمامی پیشروی‌های دیگر از ماشین‌های موجود گرفته تا تنظیمات شخصی‌ سازی شده و مسابقات جهانی، همچنان در بازی باقی خواهند ماند.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کنسول PlayStation 5 احتمالا سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: