نمرات Assassin’s Creed Mirage منتشر شد

نمرات مورد انتظار از بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر شد

بازی Assassin’s Creed Mirage نمرات مورد انتظاری را کسب کرده است. از نقدهای منتشر شده متوجه می‌شویم که تقریبا همه منتقدان موافقند که بازی Assassin’s Creed Mirage  همان بازی‌است که یوبیسافت قولش را داده بود.

بازی از ۶۷ نقد ثبت شده در متاکریتیک برای ورژن پلی‌استیشن ۵ امتیاز ۷۸ و از ۷۷ نقد ثبت شده در اوپن کریتیک امتیاز ۷۶ و همچنین پیشنهاد هفتاد درصدی منتقدان را کسب کرده است.

بازی Assassin’s Creed Mirage ادای احترامی است به مخاطبین قدیمی این بازی چرا که Assassin’s Creed Mirage به ریشه‌های خوده بازی بازگشته. بازی سبک و ساختار خوبی دارد و می‌توان گفت اینبار یوبیسافت در مورد اساسینز کرید میراژ به قول خود عمل کرده است.
از نگاه وبسایتGamesRadar بازی نمره ۴.۵ را کسب کرده:

 

یوبیسافت بوردو دقیقا به وعده‌ای که داده بود عمل کرده است. Assassin’s Creed Mirage یک ماجراجویی جمع و جور و مبتنی بر مخفی‌کاری است که هر کس که بخواهد پر سر و صدا بازی کند را مجازات می‌کند، آن هم در دنیایی که گشت و گذار (و تعقیب و گریز) در آن همواره لذت‌بخش است.

سایت VGC هم دقیقا هم‌ نظر است و نمره 4/5 را به بازی داده:

اساسینز کرید میراژ یک سفر کوتاه اما خوش‌ساخت به خیابان‌های خونین بغداد است. میراژ یک بازگشت خوب به ریشه‌های سری و نفسی تازه در دریای بی‌کران بازی‌های ماجراجویی جهان باز است.

سایت  PC Gamer نیز با نمره 77/100 Assassin’s Creed Mirage را یک قدم اول خوب برای بازگشت به اوج سری این بازی توصیف می‌کند:

Assassin’s Creed Mirage آن بازگشت شکوهمند به اوجی که انتظارش را داشتم نیست، اما تلاش اول خوبی است.

و اما Gamespot با نمره 6/10 از مخفی‌ کاری و طراحی شهر بغداد تعریف کرده و در کل از بازی رضایت دارد، ولی با خواندن نقد آن می‌توانیم بفهمیم که شخصیت‌های فراموش شدنی، وابستگی داستان به اتفاقات بازی‌های قبلی و پارکوری که در حد بهترین‌های سری نیست در نهایت چنین نمره‌ای را از آن بازی کرده‌ است.

تمرکز Assassin’s Creed Mirage روی مخفی‌کاری و کارآگاهی آن را به سفری جالب به بغداد قرن نهم تبدیل کرده است.

بازی Assassin’s Creed Mirage فردا برای کاربران کنسول‌های نسل هشتم و نهم و همچنین پی‌سی منتشر می‌شود.

پایبندی به روند سابق مجموعه و اضافه کردن المان‌های جدید باعث شده تا Assassin’s Creed Mirage تجربه خوبی برای طرفداران مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed و مخاطبان جدید باشد. اما جای خوشحالی است که اینبار Mirage توانسته به وعدهای خود عمل کند.

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
به‌رزرسانی جدید Watch Dogs: Legion برای پلی استیشن منتشر شد

اشتراک گذاری:

One thought on “نمرات Assassin’s Creed Mirage منتشر شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: