قسمت اول فصل دوم سریال Loki پر بیننده ترین سریال دیزنی پلاس

قسمت اول فصل دوم سریال Loki بیش از ۱۰ میلیون بار تماشا شده است. این حجم از بازدید موفقیت بزرگ برای سریال محصوب می‌شود.

 

چند سالی است که در دنیای فیلم و سینما شخصیت‌های دنیای مارول به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند. اما اکنون شخصیت شرور دنیای ثور یعنی Loki با فصل دوم در حال درخشش در سیستم‌های پخش آنلاین است. فصل دوم سریال لوکی تنها پس از پخش یک قسمت و با گذشت سه روز به بازدید ۱۰.۹ میلیونی رسید. این رقم از تعداد بازدیدهای آخرین قسمت فصل اول این سریال، چهار برابر بیشتر است و با رسیدن به این نقطه، اکنون لوکی پشت سر فصل سوم سریال مندلورین (The Mandalorian) جایگاه دومین سریال پربیننده سال (در دیزنی پلاس) را به دست آورده است.

سرویس استریم دیزنی برای رسیدن به این آمار، مقدار زمانی که یک سریال تماشا شده را بر مدت زمان خود سریال تقسیم می‌کند و از اعداد به دست آمده به عنوان آمار استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که شبکه نتفلیکس نیز از چنین معیاری برای سنجیدن تعداد مخاطب و بازدیدها استفاده می‌کند. طبق آمار دیزنی این‌طور که به‌نظر می‌آید مخاطبان سریال لوکی هر روز بیشتر شده و این سریال روند روبه‌رشدی را مخصوصا در مقایسه با فصل اول در پیش رودارد. از روایت چندجهانی و معماهای پیچیده‌ای که دنیای عظیم مارول را گسترده‌تر می‌کند تا داستان جذاب و اجراهای دوست‌داشتنی تام هیدلستون و اوون ویلسون (در نقش موبیوس) همواره باعث شده‌اند تا لوکی به یکی از برترین پروژه‌های سریالی مارول تبدیل شود.

 

 

در تریلر منتشر شده برای فصل دوم سریال دیدیم لوکی دوباره به TVA برگشته و این اصولا خبر خوبی خواهد بود. اما خبرهای بدی هم وجود دارد؛ اینکه او مدام به خطوط زمانی مختلف فرستاده می‌شود و باید در ماجراهای مهم و خطرناک تاریخی حضور پیدا کند. لوکی و موبیوس این بار با تهدیدات مختلفی از جمله نسخه دیگری از کانگ فاتح؛ ویکتور تایملی (با نقش‌آفرینی جاناتان میجرز) و بحران کمبود وقت مواجه هستند.

فصل دوم سریال Loki هر پنج‌ شنبه از سرویس  VOD دیزنی پلاس پخش می‌شود و این روند تا تاریخ ۹ نوامبر یعنی ۱۸ آبان ادامه دارد.

 

 

منبع: Collider

 

 

 
بیشتر بخوانید :
مهران مدیری با برنامه گل یا پوچ در راه است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: