اعتصابات در هالیوود ادامه دارد

مذاکرات انجمن بازیگران و تهیه‌کنندگان هالیوودی به بن بست خورده و اعتصابات همچنان ادامه دارد

روز گذشته انجمن بازیگران هالیوودی و اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) در حال مذاکره بودند که به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.

به تازگی یک منبع اعلام کرده است که مذاکرات به هیچ عنوان خوب پیش نرفته است و دو طرف در حال حاضر قصد دارند از پای میز کنار بکشند. این مذاکرات بین کمپانی‌های دیزنی، وارنر بروز دیسکاوری، نتفلیکس، NBCUniversal و رئیس انجمن SAG-AFTRA صورت گرفته که باز هم نتوانستند به توافقی برسند. 

یک منبع داخلی اعلام کرده که طرفین بر سر تقسیم میزان درآمد با هم مشکل دارند و مخالفت SAG-AFTRA با استفاده از هوش مصنوعی نیز یک مانع دیگر در این مذاکرات بوده است. به نظر می‌آید که انجمن بازیگران هالیوودی و اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند و از این رو اعتصابات ادامه پیدا خواهد کرد. البته این موضوعات چندان تعجب برانگیز نیست و انجمن نویسندگان آمریکا نیز به مدت ۱۴۶ روز اعتصاب کرده بود تا در نهایت برای قراردادی سه ساله به توافق اولیه دست پیدا کردند. اعتصابات SAG-AFTRA نزدیک به ۳ ماه طول کشیده است و از آنجایی که دور جدید مذاکرات به نتیجه نرسیده، انتظار می‌رود که هالیوود تا چندین هفته دیگر به شرایط عادی بازنگردد. 

اعتصاب انجمن نویسندگان و بازیگران در ماه‌های گذشته تاثیر زیادی روی هالیوود داشته است. فیلم‌برداری و تولید پروژه‌ها بسیار زیادی متوقف شده است و فیلم‌های بزرگی مثل اوپنهایمر و باربی با کمپین تبلیغاتی ناقص پا به اکران سینماها گذاشته‌اند.  برای دریافت اخبار بیشتر با گیماتک همراه باشید.

 

منبع: Deadline

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تصاویر جدید فیلم Deadpool 3 منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: