بازی چندنفره The Last of Us می‌تواند بازیکنان زیادی داشته باشد

طبق اطلاعاتی که پروفایل لینکدین طراح سابق بازی در ناتی داگ (Naughty Dog)، ایان بلیک (Ian Blake)، نشان داده شده است، عنوان چندنفره The Last of Us دارای تعداد زیادی بازیکن خواهد بود.

در حالی که بازی چندنفره طراحی شده بر اساس فرانچایز The Last of Us با مشکلات زیادی در حال توسعه است، گفته می‌شود که این عنوان قرار است دارای لابی‌های ۴۰ نفره باشد. این عدد از پروفایل لینکدین طراح سابق بازی در ناتی داگ، ایان بلیک، گرفته شده که به نظر می‌آید کار او شامل یک پروژه چندنفره معرفی نشده با پشتیبانی از حداکثر ۴۰ بازیکن بوده است. گفته می‌شود که بلیک بر روی چندین سیستم از این عنوان چند‌نفره کار کرده و در کنار آن، از طریق تست‌ها و بازخوردهای منظم تیم‌های QA، به اصلاح بیشتر بازی کمک کرده است. در حالی که پروفایل لینکدین او تنها از یک محصول چندنفره و معرفی نشده یاد می‌کند، اکثریت افراد معتقدند که این محصول چندنفره، همان The Last of Us Multiplayer است.

بر طبق اطلاعات پروفایل لینکدین بلیک، وی در ماه ژوئن ناتی داگ را ترک نموده است. او به مدت ۱ سال و ۷ ماه در آنجا کار کرده و آغاز کار او در ناتی داگ به دسامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) برمی‌گردد. اوایل ماه جاری میلادی، گزارشی منتشر شد که نشان داد توسعه این عنوان چند نفره به حالت تعلیق درآمده است. ولی باید توجه داشت در ادامۀ گزارش به این موضوع نیز اشاره شده بود که بازی مورد بحث هنوز لغو نشده و امکان شروع توسعه مجدد وجود دارد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
از استودیوهای مطرح بازی‌سازی به دلیل رواج اعتیاد به بازی‌ها شکایت شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: