مایکل کین به ‌طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد

بازیگر باسابقه ۹۰ ساله بریتانیایی بازنشسته شد.

مایکل کین، بازیگر ۹۰ ساله بریتانیایی، به تازگی اعلام کرده که پس از انتشار فیلم آخرش به طور رسمی از دنیای حرفه‌ای بازیگری بازنشسته می‌شود. او در این باره صحبت‌هایی با سایت BBC داشته است.

مایکل کین درباره تصمیم اخیر خود برای بازنشستگی گفت:

 

من مدام می‌گویم که می‌خواهم بازنشسته شوم، و خب اکنون زمان آن فرا رسیده است. به گذشته نگاه می‌کنم و متوجه می‌شوم در برخی فیلم‌ها نقش اصلی را برعهده داشتم که منتقدان نظرات بسیار مثبتی درباره آن داشته‌اند.

 

این بازیگر سرشناس بریتانیایی در طول هفتاد سال فعالیت خود، در بیش از ۱۶۰ فیلم حضور داشته که در نوع خود آمار بسیار درخشانی است. او در آخرین فیلم خود به نام The Great Escaper که در ۶ اکتبر اکران شد، نقش برنارد جردن، کهنه سرباز واقعی جنگ جهانی دوم را ایفا کرده است که از یک آسایشگاه فرار کرد تا در جشن های D-Day در فرانسه شرکت کند. سر مایکل گفت که قبل از پذیرفتن این نقش، سه بار آن را رد کرده بوده، زیرا خود را بازنشسته می‌دانست. او در این فیلم کنار گلندا جکسون بازی کرده بود که متاسفانه در ماه ژوئن و پس از تمام شدن فیلم فوت شد. او دقیقا یک ماه قبل از انتشار رمان خود به نام Deadly Game اعلام بازنشستگی کرده است. این رمان داستان‌های هری تیلور را دنبال می‌کند، کارآگاهی که به تشریفات اداری یا شهرت سیاسی احترام نمی‌گذارد.

 

 

او درباره کتابش اینگونه توضیح داد:

 

«من سالهاست که آرزوی نوشتن یک داستان تریلر هیجان‌انگیز را دارم. این ژانری است که من بیشتر از همه دوست دارم بخوانم و من واقعا از کار کردن روی رمان بازی مرگبار (Deadly Game) و همکاری مجدد با Hodder برای انتشار آن بسیار خرسند هستم. امیدوارم خوانندگان نیز بتوانند مثل من هری تیلور را بشناسند.»

 

 

منبع: leighjournal

 

 

 
بیشتر بخوانید :
منتظر نسخه هندی فیلم جان ویک با نام Monkey Man باشید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: