حواشی ساخت آکوامن ۲: از تهدید ایلان ماسک برای حضور امبر هرد تا…

حواشی آکوامن ۲ تمامی ندارد

 

به‌نظر می‌رسد حواشی فیلم آکوامن۲ تمامی ندارد. اخیرا رسانه ورایتی ندعی شده اتس که ایلان ماسک یکی از ثروتمندتری سلبریتی‌های دنیا با تهدید جلوی اخراج امبر هرد را از فیلم آکوامن ۲گرفته است.

داستان طلاق جانی دپ و امبر هرد تا جایی پیش رفت که وارنر و والت دیزنی تصمیم گرفتند همکاریشان را با او پایان دهند. این ماجرا در ابتدا به ضرر بازیگران فیلم دزدان دریایی کاراییب تمام شد. اما بتا انتشار یک نوار صوتی ثابت شد که هرد، جانی را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است. انتشار این نوار چنان تاثیر منفی برای هرد در پی داشت که گروهی از طرفداران فیلم آکوامن خواستار اخراج او شدند. علی‌الرغم انتشار شایعات مختلف مبنی بر اخراج هرد، چنین اتفاقی رخ نداد و او به بازی در این فیلم پرداخت.

 

 

سازندگان فیلم، بعد از اکران قسمت اول تصمیم داشتند به دلیل ناسازگاری امبر هرد او را از قسمت بعدی فیلم حذف کنند. آنها نامه‌ای برای وکیل هرد نیز ارسال کردند. همچنین والتر هامادا، مدیر سابق دی‌سی در دادگاه ویرجینیا گفته بود که هرد مشکل سازگاری داشته است.

 منابع رسانه ورایتی می‌گویند که تمایل استودیو به کنار گذاشته شدن امبر هرد، بی‌ارتباط با جانی دپ بود و جیسون موموآ نیز نقشی در این تصمیم‌ نداشته است. ولی منابع دیگری یادآوری می‌کنند که هرد پیش از به‌دست آوردن نقش مرا، با موموآ تست بازیگری داده است.

 

 

طبق گزارشات منتشر شده اخراج امبر هرد از آکوامن ۲ قطعی شده بود. ولی ایلان ماسک، معشوقه‌ی او در آن برهه زمانی، در ماجرا دخالت کرد. یکی از منابع ورایتی گفته که ماسک به واسطه یکی از وکلایش نامه‌ای تهدید‌آمیز به شرکت برادران وارنر نوشت و گفت اگر هرد به پروژه بازنگردد، وارنر را به آتش خواهد کشید.

 

جالب اینجا است که ماسک تاکنون واکنشی نسبت به انتشار این اسناد از خود نشان نداده است. هرد از پروژه اخراج نشد، اما مدت‌زمان حضور او جلوی دوربین به مدت قابل توجهی کاهش یافت.

فیلم آکوامن (Aquaman)، در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به کارگردانی جیمز وان (James Wan) روی پرده سینما رفت. این فیلم توانست با فروش بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در باکس آفیس، عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های موفق سال شود.

فیلم آکوامن همچنان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تمام دوران دی سی به حساب می‌آید. این مسئله سبب شد تا شرکت برادران وارنر ساخت آکوامن ۲ را در برنامه خود قرار دهد. این فیلم به کارگردانی جیمز وان از فیلم‌نامه‌ای به قلم دیوید لسلی جانسون-مک‌گلدریک ساخته شد. جیسون موموآ در نقش آرتور/آکوامن، درکنار بازیگرانی نظیر امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون و نیکول کیدمن به ایفای نقش پرداخته است. بعد از این قسمت از فیلم کار جیسون موموآ با نقش آکوامن به پایان می‌رسد و او در نقش لوبو در دنیای دی‌سی حاضر خواهد شد.

 

 

منبع: ComingSoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ساخت فیلمی تاریک از Aquaman

اشتراک گذاری:

3 thoughts on “حواشی ساخت آکوامن ۲: از تهدید ایلان ماسک برای حضور امبر هرد تا…”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: