سم نیل با وجود بیماری قصد بازنشستگی ندارد

«من برای آن آماده هستم و از چیزی نمی‌ترسم»

 

سم نیل، ستاره فیلم‌های پارک ژوراسیک، که مدتی است با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند، علی رغم شیمی‌درمانی ناموفق خود اعلام کرد برنامه‌ای برای بازنشستگی از بازیگری ندارد. این بازیگر سرشناس نیوزلندی در مصاحبه اخیر خود درباره روند ناموفق درمانش سخن گفته است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

سم نیل درباره ابتلا به نوع نادری از سرطان خون صحبت کرده است. گویا شیمی‌درمانی موفقیت‌آمیز نبوده و متخصصان برای او داروی ضد سرطان تجویز کرده‌اند. با وجود اینکه انتظار می‌رود این دارو در شکست سرطان موثر باشد، ولی احتمال عود کردن دوباره بیماری نیل تا یک سال آینده وجود دارد. سم نیل می‌گوید احتمالا در نهایت این دارو ضد سرطان کارایی خود را از دست خواهد داد. با تمام این اوصاف،نیل قصد دارد تا زمانی که می‌تواند به بازیگری ادامه دهد. او درباره بازگشت بیماری‌اش گفت:

«من برای آن آماده هستم و از هیچ چیزی نمی‌ترسم.»

نیل در نیوزیلند بزرگ شد و در استرالیا و همچنین نیوزلند، انگلستان و ایالات متحده طرفداران زیادی پیدا کرد. حرفه بازیگری او بیش از پنج دهه، ژانرهای متعدد و پروژه‌های متنوع را در بر می‌گیرد. او کار خود را در اواخر دهه ۷۰ با فیلم Sleeping Dogs آغاز کرد، اما شناخته شده‌ترین نقش او ایفای نقش دکتر آلن گرانت در مجموعه محبوب پارک ژوراسیک – در فیلم اصلی و همچنین پارک ژوراسیک III و Jurassic Park: Dominion، که این عنوان دومی سال گذشته در سینماها اکران شد. نیل همچنین نقش چستر کمبل را در سریال محبوب و پرطرفدار Peaky Blinders بازی کرده است.

سم نیل می‌گوید که هنوز عاشق بازیگری و کار با سایر حرفه‌ای‌ها است و به همین دلیل است که با وجود مشکلات پیچیده بیماری‌اش، حتی بازنشستگی فکر  هم نمی‌کند.

 

منبع: CBR

 

 

 
بیشتر بخوانید :
دنزل واشینگتن نقش هانیبال را ایفا خواهد کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: