لایو اکشن Gargoyles برای دیزنی تولید می‌شود

سرویس دیزنی پلاس لایو اکشن Gargoyles را نمایش خواهد داد.

 

طبق اطلاعات منتشر شده دیزنی قصد دارد تا برای سرویس استریم دیزنی پلاس خود لایو اکشن Gargoyles را تولید کند.

انیمیشن سریالی Gargoyles (گارگویل‌ها) حدود 30 سال پیش توسط شرکت دیزنی تولید شد که طی ۳ فصل و ۷۸ قسمت با بازخوردهای مثبتی از سوی بینندگانش روبرو گشت. اکنون در بحبوحه تولید لایو اکشن‌های مختلفی که امروزه در هالیوود به راه افتاده نوبت به این مجموعه رسیده تا برای سرویس دیزنی پلاس تدارک دیده شود.

طبق آخرین اخبار منتشر شده کمپانی دیزنی با همکاری ۲ تن از نام‌های بزرگ سینما یعنی جیمز وان و گری دوبرمن، بازسازی Gargoyles را در قامت سریالی لایو اکشن انجام دهد و استودیوهای همکار با نام‌های اشاره شده نیز در جریان پروسه تولید این مجموعه حضور خواهند داشت.

داستان مجموعه Gargoyles هزاران سال پیش جریان دارد؛ زمانی که دنیا توسط موجوداتی به نام گارگویل اداره می‌شد. موجوداتی که دنیا را به آشوب کشانده و با طلسم و جادوهای مختلف انسان‌ها را تا مرز نابودی پیش برده بودند. در این زمان است که اتحاد گروهی از جنگجویان سبب نبردی بزرگ و تعیین‌کننده برای آزادی از شر این موجودات می‌شود.

هنوز اطلاعات چندانی از این لایو اکشن در دسترس نیست اما می‌دانیم که جیمز وان و گری دوبرمن در قامت نویسنده و تهیه‌کننده در تولید این پروژه نقش خواهد داشت.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
معرفی 12 فیلم کمدی ایرانی که حتما باید ببینید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: