بازیگر راکی در گذشت

خداحافظ برت یانگ ۸۳ ساله.

بازیگر نقش پاولی یعنی برت یانگ در ۶ فیلم از راکی به ایفای نقش پرداخته است. او که موفق به دریافت نامزدی جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مکمل مرد نیز شده بود در ۸ اکتبر در لس‌آنجلس درگدشت. دختر وی روز چهارشنبه این خبر را به خبرگزاری نیویورک تایمز اعلام کرده است.

برت یانگ در فیلم Chinatown در کنار جک نیکلسون بازی کرده و همچنین در فیلم‌های The Pope of Greenwich Village و Back to School نیز حضور داشته است.

کارنامه کاری برت یانگ بسیار غنی است و لیستی بلند بالا از فیلم‌هایی دارد که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. او چهار سال پشت سر هم در کنار جیمز کان در فیلم‌های Cinderella Liberty (سال ۱۹۷۳)، The Gambler (سال ۱۹۷۴)، The Killer Elite (سال ۱۹۷۵)، Harry and Walter Go to New York (سال ۱۹۷۶) و Mickey Blue Eyes (سال ۱۹۹۹) بازی کرده بود.

این بازیگر و بوکسور قدیمی متولد سال ۱۹۴۰ در منطقه کویینز نیویورک بود، پدرش مکانیک ورق‌های فلز بود که بعدا به عنوان معلم در مدرسه کار می‌کرد و مادرش هم خیاط بود.

یانگ در سال ۱۹۷۸ فیلم Uncle Joe Shannon را نویسندگی و کارگردانی کرد که نقش یک نوازنده ترومپت را در آن بازی می‌کرد.

برت یانگ در تلویزیون نیز حضور پر رنگ داشته است. او در سریال The Sopranos نقش پدر تبهکار بازنشسته شخصیت استیو شریپا را بازی کرده بود. همچنین در فیلم Murder Can Hurt You در نقش ستوان پالمبو به ایفای نقش پرداخته بود. اما یکی از نقش‌های مهم او همان نقش پاولی است که در کنار سیلوستر استالونه و در فیلم راکی ایفای نقش کرده است.

 

 

منبع: Hollywoodreporter

 

 

 
بیشتر بخوانید :
انیمیشن Twilight در دست ساخت قرار خواهد گرفت

اشتراک گذاری:

One thought on “بازیگر راکی در گذشت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: