تاخیر در اکران فیلم Deadpool 3

اکران فیلم Deadpool 3 تا مدت نامشخص تاخیر خورد.

 

برخلاف انتظار طرفداران دیزنی اعلام کرد اکران فیلم Deadpool 3 در برنامه مشخص شده اکران نخواهد شد. در حال حاضر مراحل تولید فیلم Deadpool 3 به علت اعتصاب بازیگران متوقف شده است، اما برخی به از سرگیری تولید این فیلم و به پایان رساندن آن تا پایان سال ۲۰۲۳ امیدوار شده بودند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Deadpool 3 دیگر تاریخ اکران مشخصی ندارد و این فیلم از لیست اکران‌های دیزنی خارج شده است.

طبق گزارش ددلاین فیلم Deadpool 3 دیگر قرار نیست در تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکران گردد و حالا اکران این فیلم تا زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ عقب خواهد افتاد.

در حال حاضر دیزنی زمان مشخصی برای اکران فیلم Deadpool 3 در نظر نگرفته ، ولی طبق شایعات و اطلاعتی که به گوش می‌رسد فیلم Captain America: Brave New World که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) اکران شود، اکنون تاریخ اکران آن تا تاریخ ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلو خواهد افتاد که تاریخ اکران اصلی فیلم هم بوده است، اما هنوز این تاریخ به شکل رسمی توسط دیزنی یا مارول تایید نشده است.

البته شایعاتی نیز مبنی بر اکران فیلم Deadpool 3 در سال ۲۰۲۴ نیز شنیده می‌شود. پیش از این مسئول بازاریابی دیزنی اعلام کرده بود ممکن است اکران فیلم Deadpool 3 بصورت آنلاین و روی پلتفرم‌های استریم انجام شود.

احتمال دارد تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 با فیلم Captain America 4 عوض شود، اما با توجه‌ به اینکه مراحل فیلم‌برداری فیلم به علت ادامه اعتصاب بازیگران متوقف مانده، احتمال دارد دیزنی در ابتدا منتظر از سرگیری تولید فیلم باشد.

کارگردانی فیلم Deadpool 3 بر عهده شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project است.

رایان رینولدز در Deadpool، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

منبع: Deadline

 

 

 
بیشتر بخوانید :
مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور باز نخواهد گشت

اشتراک گذاری:

One thought on “تاخیر در اکران فیلم Deadpool 3”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: