تاریخ عرضه کنسول PS5 Slim لو رفت

کنسول PS5 Slim با باندل مخصوص‌اش عرضه می‌شود.

 

 

اخیرا جزئیات تازه‌ای در مورد تاریخ عرضه کنسول PS5 Slim (پلی استیشن ۵ اسلیم) و برنامه‌های سونی برای باندل مخصوص افشا شده است. سونی اعلام کرده بود که قرار است قرار است در ماه نوامبر یک مدل کوچکتر از پلی استیشن ۵ را در ایالات متحده عرضه کند.

طبق اطلاعات اینسایدر قابل اعتماد billbil-kun، سونی قصد دارد یک کنسول نسخه استاندارد PS5 Slim همراه با بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در ۸ نوامبر (۱۷ آبان) در ایالات متحده عرضه کند. طبق گزارشات به دست آمده، قیمت آن ۵۵۹.۹۹ دلار خواهد بود که همان قیمت مدل فعلی پلی استیشن ۵ به همراه بازی است که فردا منتشر می‌شود. گزارش billbil-kun همچنین تاریخ انتشار کنسول PS5 Slim ( هم استاندارد و هم دیجیتال) را ۱۰ نوامبر در آمریکا اعلام کرده است. شاید سونی قصد دارد باندل Spider-Man 2 را چند روز قبل از عرضه مستقل کنسول PS5 Slim منتشر کند. طبق اخبار منتشر شده تاریخ عرضه کنسول جدید در کشور ژاپن را نیز ۱۰ نوامبر می‌باشد.

قیمت‌های خرده‌فروشی پیشنهادی برای کنسول PS5 Slim (مدل جدید پلی استیشن ۵) به شرح زیر است:

  • کنسول با درایو دیسک بلوری الترا اچ‌دی – ۴۹۹.۹۹ دلار / ۵۴۹.۹۹ یورو / ۴۷۹.۹۹ پوند
  • کنسول نسخه دیجیتال – ۴۴۹.۹۹ دلار / ۴۴۹.۹۹ یورو / ۳۸۹.۹۹ پوند

نکته قابل توجه و جالب برای کنسول PS5 Slim این است که برخلاف مدل فعلی، کسانی که نسخه دیجیتال جدید را خریداری می‌کنند، می‌توانند بعداً یک درایو دیسک Blu-ray به آن اضافه کنند، زیرا به صورت جداگانه به قیمت ۷۹.۹۹ دلار / ۱۱۹.۹۹ یورو / ۹۹.۹۹ پوند به فروش می‌رسد. البته از لحاظ اقتصادی اضافه کردن یک دیسک بلوری جداگانه مقرون به صرفه نخواهد بود. نکته دیگر در مورد کنسول جدید پلی استیشن ۵ سونی این است که اگر کاربران بخواهند کنسول را در حالت عمودی قرار دهند، PS5 جدید به یک پایه ۳۰ دلاری / ۳۰ یورویی / ۲۵ پوندی نیاز دارد. هنگامی که موجودی سونی از نسخه لانچ کنسول PS5 به پایان برسید، مدل جدید تنها مدل موجود برای خرید خواهد بود. در این صورت فقط می‌توانید مدل پلی استیشن ۵ اسلیم را از بازار تهیه کنید.

 

 

منبع: VGC

 

 

 

 
بیشتر بخوانید :
پلی‌استیشن۵پرو ۱۰۰ دلار گران‌تر از نسخه اسلیم خواهد بود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: