رونمایی از نقشه راه محتوای آینده Ghostrunner 2

قرار است ساخته استویدیو One More Level هفته آینده در دسترس عموم قرار بگیرد.

 عنوان Ghostrunner 2 دارای یک Season Pass بیست دلاری است که در نسخه Brutal گنجانده شده است و پک‌های تزئینی و حالت بازی جدید را اضافه می‌کند. توسعه‌دهنده زمان انتشار هر محتوا را در یک تریلر جدید مشخص کرده است.

اولین بسته لوازم تزئینی بازی، Ice Pack نام گذاری شده است که قرار است در ۷ دسامبر عرضه شود و دارای سه اسکین شمشیر، سه اسکین دست و یک اسکین مات برای موتور سیکلت است.

The Dragon Pack دومین بسته الحاقی است و در فوریه ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، پس از آن Heat Pack در ژوئن ۲۰۲۴ و حالت Endless Moto در سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. در نهایت بسته Anniversary در اکتبر ۲۰۲۴ از راه خواهد رسید.

جزئیات Endless Moto در هفته‌های آتی فاش خواهد شد، اما ممکن است یک حالت بی‌پایان برای زمانی که بازیکن موتور سیکلت را هدایت می‌کند، ارائه دهد. اینکه چگونه کار خواهد کرد باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند.

505Games بعد از موفقیت این بازی مستقل (فروش بیش از ۲.۵ میلیون نسخه) تصمیم گرفت حقوق مرتبط با فرانچایز را به مبلغ ۵ میلیون یورو خریداری کند. تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2 روز ۲۶ اکتبر برابر با ۴ آبان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی خواهد بود.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
انتشار اسکرین‌شات‌های نسخه نینتندو سوییچHogwarts Legacy

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: