قابلیت‌های DLSS 3.5 برای نینتندو سوییچ ۲ عرضه می‌شود

نینتندو سویچ دو با ورژن متفاوت عرضه می‌شود.

 

اخیرا شایعه شده که نینتندو سوییچ ۲ در دو ورژن متفاوت عرضه می‌شود.

آخرین اطلاعات منتشر شده از پادکست Nate the Hate، که در آن شایعات مختلف را بررسی کردند جزئیات جدیدی در مورد سیستم نینتندو ارائه داد. در انتهای پادکست ادعا شده که Nintendo Switch 2 دارای قابلیت Ray Reconstruction خواهد بود. با ذکر این قابلیت جدید که انویدیا به تازگی برای کارت‌های گرافیک خود منتشر شده، ادعا می‌شود که کنسول جدید نینتندو از DLSS 3.5 و احتمالا نسخه‌های بعدی آن پشتیبانی خواهد کرد.

طبق گفته‌های شرکت انویدیا، قابلیت بازتولید پرتو (Ray Reconstruction) یک گزینه جدید برای توسعه‌دهندگان برای بهبود کیفیت تصویر عناوین ری‌تریسینگ است و اولین بار به عنوان بخشی از DLSS 3.5 ارائه شد. گفته شده که این یک مدل هوش مصنوعی جدید است که تصاویر رهگیری پرتو با کیفیت بالاتری را برای بازی‌ها و برنامه‌های پرقدرت ری‌تریسینگ ایجاد می‌کند.

در مورد سایر ویژگی‌ها، هم گفته شده نینتندو سوییچ ۲، شامل قابلیت Frame Generation به عنوان بخشی از مجموعه ویژگی‌های سفارشی‌شده نیست. با این حال DLSS 3.5 تضمین می‌کند که یک پلتفرم ماندگار خواهد بود که در سال ۲۰۲۶ منسوخ نخواهد شد.

طبق گفته لیکر SoldierDelta، نینتندو سوییچ ۲ با دو گزینه SKU عرضه خواهد شد. یکی نسخه استاندارد که ظاهرا با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که دیگری یک مدل کاملا دیجیتال خواهد بود و با قیمت کمتر ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

طبق شایعات نینتندو در حال حاضر تاریخ انتشار ۲۴ سپتامبر سال آینده (۳ مهر ۱۴۰۳) را برای کنسول جدیدش هدف قرار داده است که با گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه کنسول در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ تطابق دارد.

البته نینتندو  هنوز به این اطلاعات منتشر شده واکنشی نشان نداده است و شایعات حول محور نینتندو سوییچ ۲ همچنان جریان دارد.

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
Super Mario Bros. Wonder صدرنشین جدول هفتگی در ژاپن شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: