سی‌دی پراجکت اعلام کرد پچ بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی عرضه می‌شود

بازی Cyberpunk 2077 در ابتدای عرضه با انتقادات فراوانی روبرو بود. این بازی در ابتدای عرضه با مشکلات و باگ‌های بسیار زیادی منتشر شد. اما ناشر بازی یعنی سی دی پراجکت با انتشار آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های متعدد بازی را بهبود بخشید. اکنون Cyberpunk 2077 شاید جزو یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده باشد.

به تازگی سی دی پراجکت اعلام کرده است که پچ ۲.۰۲ را برای بازی Cyberpunk 2077 عرضه خواهد کرد. این پچ شامل تعدادی رفع اشکال در بازی است.

این به‌روزرسانی که در وب‌سایت پشتیبانی CD Projekt Red فاش شد، ظاهرا این پچ دو مشکل بزرگ باقی‌مانده در بسته الحاقی Phantom Liberty و آپدیت دوم بازی را برطرف خواهد کرد. توسعه‌دهنده زمان عرضه به‌روزرسانی ۲.۰۲ را اعلام نکرده است، ولی آخرین آپدیت آن یک هفته پس از اینکه اعلام کردند «به زودی از راه می‌رسد» منتشر شد.

اولین مشکلی که در به‌روزرسانی ۲.۰۲ به آن پرداخته شد، رفع قابلیت‌های Passive پیشرفت مهارت است، زیرا برخی از بازیکنان باف‌های ارتقاء هر سطح مهارت را به دست نمی‌آوردند. مشکل اصلی دیگر بازیکنان، تایمر ماموریت‌های پیک نیز بالانس خواهد شد. در بخشی از Phantom Liberty، بازیکنان گهگاه ماشینی را پیدا می‌کنند که باید از منطقه جدید Dog Town به قسمت دیگری از Night City رانده شود. با این حال، مسافت‌ها اغلب با محدودیت زمانی مطابقت ندارند و این ماموریت گاهی اوقات به بازیکنان فقط ۳۰ ثانیه فرصت می‌داد تا کل نقشه را طی کنند.

در زیر «اصلاحات کلیدی» که CD Projekt Red برای به‌روزرسانی ۲.۰۲ برجسته کرده را می‌بینیم که البته لزوما نشان‌دهنده تمام تغییرات نیستند.

  • V بعد از وارد شدن به Delamain AV در Path of Glory دیگر فلت‌لاین نمی‌شود.
  • در Run This Town، کرکره‌هایی که ورود به Black Sapphire را مسدود می‌کردند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن پس از به‌روزرسانی بازی به نسخه ۲.۰۱ ممکن بود cyberware به سطح ۱ کاهش یابد، برطرف شد.
  • مشکل قابلیت‌های Passive پیشرفت مهارت برطرف شد.
  • بالانس مجدد تایمرها در ماموریت‌های پیک

مشکل بازیکنان ایکس باکس هم که پاداش پیش‌خرید فنتوم لیبرتی Quadra Sport R-7 Vigilante را دریافت نمی‌کنند توسط سی دی پراجکت و مایکروسافت در حال بررسی است و در اسرع وقت، اصلاحیه‌ای برای آن ارائه می‌شود.

منبع: IGN

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر جدیدی از بازی Still Wakes the Deep منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: