راهنمای خرید گوشی موبایل با ۵ میلیون تومان

با ۵ میلیون تومان چه گوشی‌هایی می‌توان خرید؟

 

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل هستید و بودجه کمی در اختیار دارید در این مقاله قصد داریم تا چند گوشی با کیفیت قابل قبول را به شما معرفی کنیم که قیمتی کمتر از ۵ میلیون تومان دارند. در ادامه با راهنمای خرید گوشی‌های موبایل زیر ۵ میلون تومان با گیماتک همراه باشید.

نکات مهم قبل از خرید

نکته مهم در خرید تلفن همراه بعد از بودجه شما امکاناتی است که از تلفن خود انتظار دارید. نکاتی از قبیل کیفیت صفحه نمایش، دوربین، دوربین سلفی، پردازنده، حجم و ابعاد گوشی و … نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.

 

 

گوشی POCO C40

گوشی Poco C40 شیائومی با قیمتی در حدود ۳.۸۰۰ تا ۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و صفحه ۶ اینچی است. دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسل است. همچنین این گوشی به حسگرهای مجاورت، شتاب سنج و اثرانگشت مجهز است. این گوشی از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن ۶۰۰۰میلی آمپر ساعت است. رام این گوشی ۴ هسته‌ای است.

 

 

گوشی Redmi 12C

گوشی Redmi 12C از برند شیائومی با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان مجهز به دوربین ۵۰ مگا پیکسلی است. صفحه نمایش این گوشی ۶ اینچ با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. پردازنده گوشی ۶ هسته و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر است. این گوشی با قیمتی در حدود ۵ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

 

 

گوشی A03 cor

A03 cor محصول سامسونگ با قیمتی کمتر از ۳.۶۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد. این گوشی یک گوشی پایین رده محصوب می‌شود اما با این حال امکانات خوبی را در خود گنجانده است. A03 cor به دوربن ۸ مگاپیکسلی رام ۲ و ۳۲ گیگ حافظه داخلی است.

 

 

گوشی A146

A146 سامسونگ کیفیت دوربین بالایی را ارائه می‌دهد. این گوشی مجهز به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است، بنابراین می‌توانید با آن عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. می‌توانید این گوشی را با حافظه ۶۴ گیگ با قیمتی در حدود ۵ میلیون توامن خریداری کنید. این گوشی 5G است و از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این مدل از سامسونگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. نمایشگر این گوشی ۶ انچ و پردازنده آن ۸ هسته‌ای است. این گوشی مجهز به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل است. همچنین از اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند. بدنه این گوشی کیفیت قابل قبولی دارد. همچنین این گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت است.

 

 

گوشی A042

گوشی A042 انواع مختلفی دارد که بسته به امکانات قیمت آن تغییر می‌کند. A04 سامسونگ به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. اما تفاوت در نسخه‌های مختلف آن بخاطر رام و حجم حافظه داخلی گوشی است. A042 با توجه به قیمت کیفیت قابل قبولی را به کاربر ارائه می‌دهد. شاید نتوان از آن انتظار یک گوشی بالا رده را داشت اما این گوشی می‌تواند نیاز روزمره کاربران را با بالاترین کیفیت پاسخگو باشد. البته باید توجه کنید بخاطر تنوع مدل A042 سامسونگ هنگام خرید گیج نشوید.

در این مقاله سعی کردیم چند مدل گوشی موبایل با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان را که کیفیت قابل قبولی دارند به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
با بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی آشنا شوید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: