معرفی سریال‌های جذاب کره‌ای که حتما باید تماشا کنید

در چند دهه اخیر شاهد پیشرفت فیلم‌های کره‌ای چه از لحاظ کیفیت محتوا و چه از لحاظ جذابیت‌های بصری بوده‌ایم. فیلم‌های شرق آسیا در ژانرهای مختلف حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. اگر از طرفداران فیلم‌های ترسناک و یا زامبی محور هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی فیلم‌های کره‌ای زامبی محور را حتما بخوانید. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای درچند سال اخیر کیفیت بالایی داشته‌اند. این سریال‌ها در چند سال اخیر توانسته‌اند مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کنند. طبق آنچه که در فیلم‌های شرقی می‌بینیم به‌نظر می‌رسد، کره‌ای‌ها توانسته‌اند سریال‌های بسیار باکیفیت و صد البته با داستان‌های بسیار جذابی تولید کنند. در ادامه با معرفی 5 سریال کره‌ای جذاب با ما همراه باشید. 

 

 

سریال کره ای Flower of Evil

۱- Flower of Evil

ژانر تریلر/کارآگاهی یکی دیگر از ژانرهای محبوب در درام های کره ای، به خصوص در سال های اخیر است. درام های کره ای روش منحصر به فردی برای داستان سرایی در این ژانر دارند و در طول اپیزودها، سرنخ های اندک از خود به جای می گذارند که به هر سمتی که بروند، همیشه مخاطب را شگفت زده می کنند.

یکی از موفق ترین درام های کره ای تریلر/کارآگاهی کره ای گل شیطان است، با بازی لی جون گی، ستاره Moon Lovers در نقش مردی به نام باک هی – سونگ که همسر کارآگاهی به نام چا جی – ون است. ظاهراً شوهر چا تحت هویت شخص دیگری زندگی می کند و گذشته تکان دهنده اش را پنهان می کند و او باید احساساتش را کنار بگذارد تا گذشته بزرگ و نگران کننده شوهرش را فاش کند.

هر قسمت با بازی های تاثیرگذار و توسعه جذاب داستان، نسبت به قسمت قبلی پرتنش تر می شود. شخصیت باک هم یک رویایی و هم یک کابوس وار است و در ترکیب با هوش و ذکاوت شخصیت و مهارت های درجه یک کارآگاهی همسرش، با موفقیت داستان را پیش می برند و باعث می شود مخاطب برای لحظاتی دنیای واقعی خود را فراموش کند.

سریال کره ای Extraordinary Attorney Woo یکی از سریال‌های مطلب معرفی سریال‌های جذاب کره‌ای که حتما باید تماشا کنید

۲- Extraordinary Attorney Woo

ثابت شده است که مخاطبان دوست دارند درام های کره ای را ببینند که سیستم قضایی را از جنبه های مختلف بررسی می کنند: وکلا، دادستان ها، قربانیان، یا تبهکاران. اگر چه بسیاری از درام های کره ای که در این ژانر قرار می گیرند، اغلب سنگین و احساسی هستند، اما درام وکیل ووی فوق العاده هیچ کدام از این ها نیست، با این حال هنوز هم تماشای آن بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

وو یانگ وو یک وکیل جوان و باهوش با اختلال طیف اوتیسم است که به او توانایی دیدن چیزهای خارج از قدرت دیگران را می دهد، که اغلب او را به حل پرونده هایی رهنمون می کند که در ابتدا حل نشدنی به نظر می رسند. او با اینکه نابغه است، اما فاقد حس همدلی و مهارت های اجتماعی است و همین امر باعث می شود ارتباطات او با مشتریانش اغلب خنده دار و گاهی نامناسب باشد.

دیدن رشد وو یانگ وو به عنوان یک وکیل و یک فرد، پیدا کردن عشق در محل کارش که او را به یادگیری و رشد سوق می دهد، دلگرم کننده است. بازی پارک اون بین به خاطر ایفای بی نقص نقش وو یانگ وو که ترکیبی از شوخ طبعی و جدیت، دانش و خامی دارد، مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. اگر به دنبال یک درام با تم سبک هستید تا از آثار تلویزیونی سنگین فاصله بگیرید، این درام قانونی واقعاً سرگرم کننده است.

سریال کره ای Hospital Playlist

۳- Hospital Playlist

انتقام جویان بیمارستان یولجه، گروهی متشکل از پنج جراح / استاد در بخش های مختلف، همگی در کار خود متخصص هستند و همگی آن ها رفتارها و شخصیت های عجیبی دارند که نقش مهمی در دوستی پایدار این افراد از زمان دانشجویی داشته است. دوستی آن ها از اولین سال تحصیل در دانشگاه در سال ۱۹۹۹، تا زمان حال که در یک مکان کار می کنند، یعنی بیمارستان یولجه، بیشتر نیز شده است. این سریال زندگی روزمره آن ها را به عنوان استاد و جراح با مخاطب به اشتراک می گذارد و زندگی بیمارستانی، دوستی ها، خانواده و عشق را در این میان برجسته می سازد.

نکته بسیار جالب این است که این پنج استاد محبوب، گروهی تشکیل داده اند که در آن به تمرین و اجرای آهنگ های مورد علاقه خود از زمان های قدیم می پردازند. بازسازی آهنگ های قدیمی و محبوب کره ای، باعث می شود که موسیقی های این درام کره ای دو فصلی منحصر به فرد و خاص باشند. پلی لیست بیمارستان همه چیز دارد: دوستی، عشق، خانواده، کمدی و البته درام بیمارستانی.

سریال کره ای Crash Landing on You

۴- Crash Landing on You

سقوط بر روی تو یکی از بهترین و محبوب ترین درام های رمانتیک کمدی کره ای است. این سریال به قدری عاشقانه، ویرانگر و شیرین است که بازیگران نقش های اصلی، هیون بین و سون یی جین پس از پایان این درام، در زندگی واقعی با هم ازدواج کردند. آن ها اکنون با نوزاد تازه متولد شده خود زندگی شادی را در کنار هم تجربه می کنند.

داستان سریال در مورد یک مدیرعامل ثروتمند اهل کره جنوبی به نام یون سی – ری است که به طور اتفاقی وارد خاک کره شمالی می رسد. او را به خانه یک سروان اهل کره شمالی مسئول منطقه غیرنظامی بین دو کره می برند. این سروان متشخص، ری جونگ هیوک، او را زیر بال و پر گرفته و مخفی می کند تا عواقب سنگینی که ممکن است در انتظارش باشد را تجربه نکند.

رابطه عاشقانه آن ها به سرعت شروع می شود و به محض اینکه سی – ری موفق به بازگشت به کره جنوبی می شود، باید به پایان برسد. عشق قوی اما غیرمحتمل آن ها با موانع زیادی روبرو است، اما عشق همیشه پیروز است. اگر می خواهید یک گریه خوب با پایانی راضی کننده داشته باشید، سقوط بر روی تو تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.

سریال کره ای Hotel del Luna

۵- Hotel del Luna

هتلی در سئول که تنها برای ارواحی که در انتظار ورود به زندگی پس از مرگ هستند، رزرو شده است – هتل دل لونا مشتریان جالب خود را با داستان هایی بامزه، غم انگیز و به شدت تراژیک دارد. رئیس هتل، جانگ مان – وول، خود یک روح است که هزاران سال است در این هتل گیر کرده و نمی تواند به زندگی پس از مرگ برود.

او یک روز با یک مدیر هتل جدید و کنجکاو به نام کو چان سونگ آشنا می شود. آن ها برای کنترل دقیق و مناسب مشتریان خود و کشف رازهایی در مورد زندگی سابق جانگ به ماجراجویی می پردازند. این دو لحظات ترسناک، خنده دار و دلهره آوری را با هم تجربه می کنند و در نهایت عاشق هم می شوند. لازم به ذکر است که در طول تماشای سریال هتل دل لونا اشک های زیادی ریخته خواهد شد. به هر حال عشق در جهان های مختلف، تکان دهنده و هیجان انگیز است. اما نترسید؛ عشق شیرین و کمدی آن ها ارزش این همه درد را دارد.

معرفی سریال کره‌ای A shop for killers

6- A shop for killers

اگر به دنبال ژانر اکشن و هیجان‌انگیز هستید، قطعاً سریال کره ای جدید فروشگاهی برای قاتلان برای شما ساخته شده است. سریالی در ژانر اکشن، فانتزی، درام و محصول سال 2024.

داستان سریال در مورد دختربچه‌ای است که در اثر حادثه پدر و مادرش را از دست می‌دهد و عموی او تصمیم به نگهداری از او می‌گیرد. بعد از اینکه دختر بچه بزرگ می‌شود و یک روز از طریق تماسی که از ایستگاه پلیس محل دریافت می‌کند، متوجه فوت عموی خودش می‌شود.

در تماس پلیس به او گفته می‌شود که عمو بر اثر خودکشی فوت کرده، اما از آنجایی که عمو در ذهن او شخصیتی متفاوت‌ دارد، به حقیقت مرگ شک می‌کند و چالش‌های سریال آغاز می‌شوند.

سریال A Shop for Killers در 8 قسمت منتشر شده است و امتیاز 8/9 را از IMDB به دست آورده است.

در مطلب معرفی سریال‌های جذاب کره‌ای سعی کردیم بهترین این سریال‌ها را به شما معرفی کنیم تا از تماشای آن‌ها لذت ببرید. توجه داشته باشید که این مطلب به صورت ماهانه به‌روزرسانی خواهد شد و سریال‌های جدید به آن اضافه می‌گردد. در ادامه معرفی فیلم‌ها وسریال‌ها صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک را دنبال کنید.

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
انتشار ویدیوی از فیلم Freelance با حضور جان سینا

اشتراک گذاری:

2 thoughts on “معرفی سریال‌های جذاب کره‌ای که حتما باید تماشا کنید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: