یوری لاونتال به حضور Deadpool در بازی Marvel’s Spider-Man 3 علاقه داد

 

یوری لاونتال بازیگر نقش مرد عنکبوتی در Marvel’s Spider-Man 2 که دیروز برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شد، از ایده‌هایی در مورد آنچه که می‌خواهد اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در آینده انجام دهد، می‌گوید.

لاونتا در صحبت‌هایش با ComicBook قبل از عرضه Marvel’s Spider-Man 2، تاکید داشت که هنوز برای بازی سوم قرارداد امضا نکرده است.

او گفت که افراد پشت صحنه اینسامنیاک را برای حضور شخصیت Deadpool به نوعی تحت فشار قرار داده است. او اعتراف کرد که فکر نمی‌کند رویایش به واقعیت تبدیل شود، در هر حال، این موضوع مانع از شنیده شدن صدای او نشده است.

منظورم این است راه‌های زیادی وجود دارد که آن‌ها می‌توانند با بازی سوم انجام دهند. تا این لحظه هیچکس از من نخواسته که برای بازی سوم قراردادی امضا کنم، اما گمان می‌کنم که بازی سومی هم وجود خواهد داشت.

ببینید، این چیزی است که من مدت هاست به آن می‌اندیشم و نمی‌دانم که آن‌ها این کار را خواهند کرد یا خیر، اما من عاشق رابطه مرد عنکبوتی و ددپول هستم.

من ددپول و مرد عنکبوتی را دوست دارم و به همان اندازه در مورد حضور مون نایت در این جهان صحبت می‌کنم. برایان اینتیهار (Bryan Intihar) از صحبت کردن در این مورد خسته شده است. آیا عالی نیست اگر نولان نورث (Nolan North) و من در آن بازی کنیم؟

بنابراین دوست دارم ددپول و مرد عنکبوتی را در این بازی ببینم. آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ احتمالاً نه. آیا به من گوش می‌دهند؟ بیشتر اوقات نه. اما این رابطه‌ای است که دوست دارم آن را در بازی آینده مشاهده کنم.

 

آیا باید منتظر Marvel’s Spider-Man 3 باشیم؟

با توجه به اینکه Marvel’s Spider-Man 2 به تازگی منتشر شده، پلی استیشن به طور رسمی اعلام نکرده است که آیا تولید نسخه سومی از این فرنچایز را در برنامه‌های کاری آینده خود دارد یا خیر.

کاملاً مشخص است که Marvel’s Spider-Man 2 در نهایت به یک موفقیت بزرگ برای پلی استیشن تبدیل خواهد شد و احتمالاً به یکی از پرفروش‌ترین عناوین پلی استیشن ۵ تبدیل می‌شود. با فرض این اتفاق ، یک تضمین بالقوه وجود دارد که Marvel’s Spider-Man 3 تولید شود.

با این حال، اینسامنیاک قبلاً پروژه بعدی خود را که دوباره در دنیای مارول اتفاق می‌افتد، معرفی کرده است. بازی Marvel’s Wolverine که در سال ۲۰۲۱ و در کنار Marvel’s Spider-Man 2 معرفی شد.

زمانی که از Marvel’s Wolverine برای اولین بار رونمایی شد، اینسامنیاک تاکید کرد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

بازی Marvel’s Wolverine حول محور شخصیت‌های X-men در جریان است.

 

 
بیشتر بخوانید :
بالاخره استودیوی اینسامنیاک گیمز به افشای اطلاعات پروژه‌هایش واکنش نشان داد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: