لو رفتن اطلاعات جدید از بازی چند نفره FarCry

Insider Gaming افشا کرد، یوبیسافت در حال توسعه یک بازی چندنفره از جهان FarCry است.

 

 

فرانچایز Far Cry یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین فرانچایزهای شرکت یوبیسافت به حساب می‌آید. اکنون رسانه Insider Gaming اطلاعاتی از نسخه چند نفره این بازی که یوبیسافت مشغول تولید و توسعه آن است افشا کرده است.

ظاهرا استودیوی یوبیسافت مونترال در حال پیشبرد همزمان توسعه دو پروژه از فرنچایز Far Cry بوده که با اسم رمز کلی Project Talisker در حال توسعه بودند. اما بروز تغییراتی در مدیریت تیم توسعه، منجر به تغییر در دیدگاه و دورنمای استودیوی سازنده از این دو پروژه شده که حالا، به عناوینی مستقل از یکدیگر تبدیل شده‌اند.

پروژه اول که حالا با اسم رمز Project Blackbird شناخته می‌شود، نسخه‌ای جدید از خط اصلی فرنچایز Farcry است که عموماً طرفداران از آن به عنوان نسخه ۷ بازی Far Cry یاد می‌کنند؛ و پروژه دوم با اسم رمز Project Maverick که حالا می‌دانیم یک تجربه چند نفره و اکسترکشن محور از جهان Far Cry است.

ظاهرا توسعه Project Maverick با فراز و نشیب‌های متعددی همراه بوده و شاهد چندین بازنگری در ابعاد خود بوده است. در حال حاضر، مشخص شده که بازی در منطقه‌ای ساختگی در آلاسکا با نام Alashnica جریان دارد و کلیت داستانی بازی، من باب ورود به شهری است که در آن قول آزادی به مردم داده شده ولی بعد از ورود به آن می‌فهمیم که نه تنها خبری از آزادی نیست، بلکه هرج و مرج و ناآرامی همه جا را دربرگرفته است.

بازی شامل یک مخفیگاه می‌شود؛ مخفیگاهی که مکانی امن برای ذخیره منابع به دست آمده بازیکنان در جریان بازی است.

همچنین به نظر می‌آید که بازیکنان می‌توانند در قالب یک تیم یا به صورت انفرادی بازی را تجربه کنند.

Project Maverick بازیکنان را وارد چرخه‌ای از جمع‌آوری منابع، ارتقا سطح و به دست آوردن پرک‌ها (Perks) می‌کند. بازیکنان برای ارتقاء سطحشان می‌بایست چالش‌های خاصی را با موفقیت پشت سر بگذارند و همین ارتقاء سطح، دریافت پرک‌های جدیدی را برای آن‌ها در پی خواهد داشت.

با اینکه تاریخ عرضه بازی‌ها هنوز مشخص نشده، یوبیسافت مونترئال انتشار Project Maverick را برای ماه آوریل سال ۲۰۲۵ و پیش از عرضه فارکرای ۷ اعلام کرده است و براساس برنامه‌های فعلی استودیو، Maverick در طول نیمه اول سال ۲۰۲۴ وارد فاز آلفای توسعه‌ خواهد شد. اگر همه‌چیز طبق برنامه‌های فعلی یوبیسافت پیش برود، ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد ارائه اطلاعاتی رسمی از Project Maverick از جانب شرکت یوبیسافت باشیم.

ظاهرا یوبیسافت مشغول توسعه یک نسخه موبایلی از FarCry نیز هست. اطلاعات زیادی از این نسخه در دسترس قرار ندارد اما احتمال آن می‌رود که این نسخه به صورت بتل رویال عرضه شود. گفته شده که داستان این نسخه به داستان نسخه FarCry 3 ارتباط خواهد داشت.

 

 

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سهام شرکت Ubisoft به شدت افت کرده است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: