حواشی جدید از فیلم Aquaman 2

کارگردان Aquaman 2 فقط چند روز فیلمبرداری مجدد داشتیم.

 

جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom ادعا کرده که تنها ۳ فیلمبرداری مجدد برای فیلم نیاز بوده است. قسمت دوم فیلم Aquaman  با حواشی زیادی روبرو بوده است. اکنون نیز جیمز وان کاررردان این فیلم در مصاحبه‌ای با مجله Empire گفت تنها ۷-۸ روز فیلمبرداری مجدد داشتیم. این اتفاق به این علت سر و صدا کرده که بازگرداندن بازیگران برای فیلمبرداری مجدد یک صحنه کمی سخت است.

حواشی فیلم Aquaman بسیار زیاد بوده است، برای مثال گزارش‌هایی نقل شده بود که جیسون موموآ خواستار حذف امبر هرد از این فیلم شده است.

وان در این باره گفت:

من آدم درون‌گرایی هستم و دنبال این نیستم که در فضای مجازی دنبال دعوا کردن و ایجاد حاشیه باشم. اما این موضوع فرق می‌کند، زیرا بحث حقیقت در میان است. حواشی همیشه برای رسانه جذاب بوده و مخاطب زیاد دارد، اما مردم باید واقعیت را بدانند.

وان پیش از این در ماه سپتامبر درباره شایعات گفته بود:

«ما بازیگران بزرگی را در فیلم Aquaman 2 داریم و برنامه کاری هرکس پیچیده است. بنابراین باید برنامه فیلمبرداری را بخش بخش می‌کردیم. برای مثال اکنون کمی از پروژه را فیلمبرداری می‌کنیم، زیرا بعضی از بازیگران در دسترس هستند. سپس ادامه آن را در زمان دیگری انجام می‌دهیم که بازیگران بیشتری حاضر هستند. بنابراین مردم فکر می‌کنند که ما داریم کل پروژه را دوباره فیلمبرداری می‌کنیم، درصورتی که این برنامه ترکیبی است و تنها چند روز طول می‌کشد.»

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) در سینماها اکران شود.

 

 

منبع: GameSpot

 

 

 
بیشتر بخوانید :
فیلم ددپول و ولورین رکورد بیشترین پیش‌فروش بلیط را شکست

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: