هدف مایکروسافت افزایش قدرت در صنعت گیم با سرمایهگذاری بیشتر است.
ما واقعاً در مورد آن (خرید اکتیویژن) هیجانزده هستیم. چند چیز وجود دارد که برای ما به عنوان یک شرکت توصیف میشود. وقتی به مایکروسافت فکر میکنم، احتمالاً به ابزارهای توسعهدهنده، نرمافزار اختصاصی و بازی فکر میکنم و این سه کاری است که ما از همان ابتدا انجام دادهایم. بنابراین برای ما گیمینگ جایی است که فکر میکنیم در آن سهم واقعی در بازارهای مصرفی داریم.
نادلا در ادامه توضیحاتش تاکید داشت که بازیها با هر نسل جدید محبوبتر از گذشته میشوند و خرید اکتیویژن بلیزارد، شرکت مایکروسافت را در موقعیت قویتری برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای بازیها قرار خواهد داد.
وقتی به گیمینگ نگاه میکنم، مشاهده میکنم که میزان زمانی که مردم به بازی اختصاص میدهند افزایش مییابد و قرار است کارهای بیشتری در آن انجام شود. روش ساخت بازیها و نحوه ارائه آنها به شدت چه در بخش موبایل، کنسول، PC و حتی فضای ابری در حال تغییر است.
بنابراین ما مشتاقانه منتظریم که هم به عنوان تولید کننده و هم به عنوان ناشر بازی دو برابر بزرگتر شویم. اکنون ما یکی از بزرگترین ناشران بازی و همچنین به عنوان شرکتی خواهیم بود که در حال ساخت پلتفرم برای آن هستیم.
شرکت مایکروسافت اکنون با خرید اکتیویژن بلیزارد پس از شرکت چینی تنسنت (Tencent) به دومین ناشر بزرگ بازی از نظر درآمد تبدیل شده است. اما همچنان کاربران پلیاستیشن نگران در انحصار درآمد بازیهای مطرح اکتیویژن بیلزارد برای کنسولهای مایکروسافت یعنی ایکس باکس هستند.
منبع: VGS
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.