متیو پری، ستاره سریال کمدی Friends درگذشت

درگذشت در ۵۴ سالگی.

متیو پری (Matthew Perry)؛ بازیگر نقش چندلر بینگ در سریال کمدی «دوستان» (Friends) در سن ۵۴ سالگی درگذشت. TMZ گزارش کرده است که علت مرگ پری غرق شدن در استخر خانه‌اش بوده است.

پری به‌خاطر ایفای نقش چندلر بینگ در سریال کمدی فرندز شناخته می‌شد. این سریال در طول ۱۰ فصل و ۲۳۴ اپیزود پخش شد. او همچنین در آثار تلویزیونی دیگری نظیر Beverly Hills, 90210, Ally McBeal, Growing Pains, Scrubs, The West Wing, Studio 60 on the Sunset Strip و Growing Pains به هنرنمایی پرداخت.

پری در فیلم‌های کمدی The Whole Nine Yards و Fools Rush In نیز به ایفای نقش و هنرنمایی پرداخته است. البته که از سال ۲۰۱۷ به بعد، او در هیچ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی (مگر اپیزود ویژه گردهمایی فرندز) ظاهر نشد.

طبق آنچه که اعلام شده بعد از تماسی که امدادگرران مبنی بر ایست قلبی دریافت ‌کرده‌اند، سریعا راهی خانه پری شده‌اند اما در نهایت با جسد او روبرو شده‌اند. در حال حاضر هیچگونه مدارک مشکوکی دال بر قتل این بازیگر یافت نشده است. همچنین ظاهرا هیچگونه مواد مخدری نیز در صحنه پیدا نشده است.

به تازگی ABC news گزارش داده است که 5 نفر به اتهام مرگ پری دستگیر شده‌اند. مرگ متیو پری یک فاجعه دردناک برای بازیگران سریال فرندز بود که باعث شد در زمان مرگ او بیانه‌ای در تاسف به موضوع درگذشت اومنتشر کنند.

 

 

منبع: ComingSoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر جدید فیلم Dune 2 نبردهای حماسی و بزرگ را وعده داده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: