توسعه‌دهنده سابق راک استار گیمز: نقشه بازی GTA 6 باید کوچک‌تر باشد

از حواشی GTA 6

 

یکی از توسعه دهندگان سابق استودیوی راک استار که بر روی توسعه GTA 6 فعالیت می‌کرد، کوچکتر ولی در عین حال عمیق‌تر بودن دنیای بازی GTA 6 را ترجیح داد.

بیش‌تر از ۱۰ سال از زمان انتشار یکی از موفق‌ترین آثار صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی بازی GTA V گذشته است. با استناد به آمار و ارقام، شرکت راک استار گیمز با ساخت و انتشار پنجمین نسخه از سری GTA توانست رکوردها را یکی پس از دیگری جابه‌جا کند. اکنون بعد از گذشت بیشتر از یک دهه، اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی بی‌صبرانه منتظر معرفی رسمی و عرضه بازی GTA 6 هستند. یکی از دلایلی که GTA V توانست همچنان موفق عمل کند، نمایش یک دنیای غنی و زنده در شهر لوس سانتوس و حس ناب گشت‌وگذار در آن بود. حال در همین رابطه تونی گاولند، یکی از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی راک‌استار، به این موضوع پرداخت و خلق چنین جهانی را نسبت‌ به یک دنیای بسیار بزرگ اما کم جزییات اولویت دانست.

گاولند توضیح داد:

«تمایل و ترجیح من خلق یک دنیای کوچکتر در بازی GTA 6 بود. به‌نظر من نقشه‌‌ای کوچکتر اما غنی‌تر می‌تواند حس‌وحال خوشایند گشت‌وگذار در بازی GTA V را برای طرفداران زنده کند. من هم فقط تصاویری که در فضای مجازی فاش شده را تماشا کرده‌ام. من متوجه هستم که افشای چنین تصاویری درحالیکه هنوز اثر کامل و نهایی نشده‌ است چقدر می‌تواند ناراحت‌کننده و عذاب‌آور باشد. بهتر است منتظر نمایش رسمی از تریلر معرفی بازی بمانیم.»

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه زمانی بالاخره سران استودیوی راک‌استار سکوت خود را خواهند شکست و به‌صورت رسمی از یکی از موردانتظارترین بازی‌های آینده پرده‌برداری خواهند کرد.البته طبق آنچه که گفته شده توسعه دهندگان بازی GTA 6 علاقه‌ای به رونمایی از این بازی در سال ۲۰۲۳ و عرضه آن در سال ۲۰۲۴ ندارند.

 

 

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
راکستار از سال ۲۰۱۸ مشغول کار روی یک بازی با تم قرون وسطی است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: