فیلم Now You See Me 3 در دست ساخت قرار دارد

اثری دیگر از کارگردان ونوم.

 

 

قرار است کمپانی لاینزگیت هفته آینده فیلم Now You See Me 3 را در رویداد AFM لانچ کند. جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون و مورگان فریمن باری دیگر در نقش‌های خود ظاهر خواهند شد و کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر است.

رویداد American Film Market یا به اختصار AFM بستر فروش و مکانی برای بستن قرارداد در رابطه با تولید و توزیع فیلم‌های سینمایی است که هر سال به مدت محدود در اوایل ماه نوامبر برگزار می‌گردد.

نوشتن فیلم‌نامه Now You See Me 3 بر عهده مایکل لزلی است. برای بار دیگر قرار است تا این مجموعه جنایی و رازآلود با محوریت دزدی و سرقت متشکل از بازیگران قدیمی و تازه‌واردها راه خود را به سینماها باز کند.

الکس کورتزمن و بابی کوهن باری دیگر در نقش تهیه‌کننده بر این اثر نظارت دارند. این در حالی است که فلیشر که عموما با کارگردانی فیلم‌هایی مثل ونوم (Venom)، آنچارتد (Uncharted) و زامبی‌لند (Zombieland) شناخته می‌شود و امسال هم وظیفه تولید یک اپیزود از سریال Good Doctor را بر عهده دار بوده است، کارگردانی قسمت سوم را بر عهده دارد.

اولین قسمت از سری فیلم‌های Now You See Me «اکنون مرا می‌بینی» در سال ۲۰۱۳ میلادی اکران شد و توانست نظر عموم تماشاگران را جلب و فروش بسیار خوبی را در سرتاسر جهان کسب کند. همین موضوع باعث شد تا تولیدکنندگان دنباله‌ای برای این فیلم بسازند و آن را در سال ۲۰۱۶ اکران کنند. قسمت دوم نیز تقریبا عملکرد مشابهی در مقایسه با قسمت قبلی از خود به نمایش گذاشت و با فروش خوبی در گیشه روبرو شد.

 

 

منبع: Screen Daily

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تصویر جدید از فیلم Coyote vs. Acme

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: