پوستر شخصیت‌های فیلم The Hunger Games:The Ballad of Songbirds & Snakes منتشر شد

مدت زیادی تا اکران فیلم The Ballad of Songbirds & Snakes باقی نمانده است.

 

در شرایطی که مدت زیادی تا اکران فیلم باقی نمانده و ناشر این اثر برای این فیلم تبلیغات فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

اکنون نوبت به اکران تازه‌ترین اقتباس سینمایی از دنیای خلق شده توسط سوزان کالینز تحت عنوان The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes (بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها) رسیده است. این اثر، اثری مورد انتظار است که پیش درآمدی بر فرنچایز بازی‌های گرسنگی با هنرنمایی تماشایی جنیفر لارنس محسوب می‌شود.

 

 

آنطور که گفته شده در این پیش درآمد با دوران جوانی رئیس جمهور اسنو آشنا خواهیم شد. مردی کاملاً متفاوت نسبت به آن چه که در فیلم‌های بازی‌های گرسنگی دیدیم که مربی منطقه ۱۲ بوده و ملاقات او با دختری به نام لوسی، زندگی وی را برای همیشه دستخوش تغییر قرار می‌دهد.

قرار است فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes به کارگردانی فرانسیس لارنس در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ ابان) در سینماها اکران شود.

در این فیلم تام بلیث در نقش کوریولانوس اسنو، ریچل زگلر در نقش لوسی گری بیرد، جاش آندرس ریورا در نقش سجانوس پلینث، هانتر شیفر در نقش تایگریس اسنو، جیسون شوارتزمن در نقش لوکرتیوس فلیکرمن، پیتر دینکلیج در نقش کاسکا هایباتم، وایولا دیویس در نقش دکتر ولومنیا گول، بورن گورمن در نقش فرمانده هاف، فیونولا فلانگان در نقش مادربزرگ کوریولانوس اسنو، ایزوبل جسپر جونز در نقش میفر لیپ، داکوتا شاپیرو در نقش بیلی تاپه، وان ریلی در نقش ماد ایوری و جورج سامنر در نقش اسپراس ازجمله بازیگرهای فیلم پیش‌درآمد بازی‌های گرسنگی به‌شمار می‌آیند.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سریال ۳۰۰ در دست ساخت قرار گرفته است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: