افزایش شدید قیمت ایکس باکس سری اس در آمریکای جنوبی

کشور برزیل شاهد افزایش قیمت کنسول مایکروسافت خواهد بود.

 

شرکت مایکروسافت رسما اعلام کرد که کنسول ایکس باکس سری اس این شرکت در کشور برزیل با افزایش قیمت شدیدی روبرو است.

در سال ۲۰۲۳ صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد افزایش قیمت‌های زیادی بوده است. احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش مایکروسافت در بسیاری از نقاط جهان محصولات خود را با افزایش قیمت روانه بازار کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد این سیاست ردموندی‌ها همچنان ادامه دارد؛ چراکه به‌صورت رسمی اعلام شد که کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری اس در کشور برزیل دچار افزایش قیمت شدیدی شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، کنسول ایکس باکس سری اس شرکت مایکروسافت که تا پیش از اتخاذ چنین سیاستی با قیمت ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ رئال برزیل در این کشور به فروش می‌رسید اکنون با قیمتی معادل ۳۵۹۹ رئال در بازار این کشور فروخته می‌شود.

نکته قابل‌توجه این است که با برچسب قیمتی جدید کنسول ایکس باکس سری اس، اکنون افراد می‌توانند با پرداخت هزینه مشابه نسخه دیجیتالی پلی استیشن ۵ را نیز در گزینه‌های خرید خود قرار دهند.

شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای گفت:

«در ایکس باکس ما همواره به‌دنبال ارائه بهترین تجربه از بازی‌های ویدیویی در بازه قیمتی متفاوت هستیم. گیمرها از همین‌رو می‌توانند باتوجه‌به بودجه و نیازهای خود بهترین خرید را انجام دهند. در هفته‌های پیش‌رو ما درخصوص نحوه قیمت‌گذاری در کشور برزیل صحبت خواهیم کرد.»

البته لازم به توضیح است که تا این لحظه دو کنسول ایکس باکس سری اس مدل یک ترابایتی و همچنین ایکس باکس سری ایکس با همان برچسب قیمتی سابق در قفسه‌های فروشگاه‌های این کشور دیده می‌شوند. اما مشخص نیست که این سیاست افزایش قیمت تاکی پا برجا خواهد بود و آیا  این سیاست بر روی قیمت ایکس باکس سری ایکس تاثیر خواهد داشت یا خیر.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سرور بازی‌های Dark Souls 2 و Armored Core: Verdict Day خاموش خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: