کاربران استیم دک می‌توانند بیش از ۱۲ هزار بازی را تجربه کنند

کنسول‌های بازی دستی جایگاه خود را در بین گیمرها پیدا کرده‌اند. طبق آخرین اخبار اعلام شده در حال حاضر بیشتر از ۱۲ هزار بازی مختلف ازطریق کنسول استیم دک قابل اجرا هستند و کاربران این کنسول می‌توانند آن را تجربه کنند.

طبق آمار اعلام شده، Steam Deck هم‌اکنون بیشتر از چهار هزار بازی تایيد شده دارد و همچنین بیش از هشت هزار بازی دیگر نیز ازطریق این کنسول قابل تجربه هستند پس در مجموع تعداد بازی‌های این کنسول به بیش از ۱۲ هزار عدد می‌رسد.

آمار ذکر شده توسط GamingOnLinux منتشر شده است که شامل اطلاعاتی از عملکرد بازی‌های مختلف روی استیم دک می‌شود. در این منبع بیشتر از ۱۲ هزار بازی به‌عنوان بازی‌های قابل تجربه در استیم دک فهرست شده‌اند.

طبق آمار SteamDB، این کنسول دستی در حال حاضر ۴۰۴۶ بازی دارد که رسما از استیم دک پشتیبانی می‌کنند.

کنسول استیم دک موفقیت بزرگی برای شرکت ولو در پی داشته و روزبه‌روز بازیسازان بیشتری به‌طور رسمی از آن پشتیبانی می‌کنند. بازی‌های Diablo 4 ،Dead Space ،Baldur’s Gate 3 و Hogwarts Legacy جزو بازی‌های مهم سال ۲۰۲۳ میلادی بودند که به‌طور رسمی از استیم دک پشتیبانی می‌کردند.

کنسول دستی استیم دک در حال حاضر در مدل‌های با حافظه ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شده است. ارزان‌ترین مدل کنسول استیم دک ۳۹۹ دلار و گران‌ترین مدل آن ۵۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

 

منبع: GamingBolt

 

 
بیشتر بخوانید :
جدایی آهنگساز Halo از بانجی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: