عنوان Quantum Error قبل از انتشار به سوددهی رسید

سوددهی Quantum Error قبل از انتشار بازی

استودیوی بازی سازی تیم کیل مدیا (TeamKill Media) توانست قبل از انتشار بازی Quantum Error به سوددهی برسد. این بازی قرار است در ۱۲ آبان ماه عرضه شود. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

یکی از اولین بازی‌هایی که برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ معرفی شد، بازی Quantum Error بود. این بازی بالاخره قرار است در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان ماه) عرضه شود. اکنون استودیوی سازنده بازی یعنی تیم کیل مدیا با انتشار توییتی اعلام کرده است که بازی از لحاظ مالی به موفقیت جالبی رسیده است.

در بیانیه استودیو تیم‌کیل مدیا آمده است:

«می‌خواهیم از تمام پیش خریدکننده‌های بازی کوانتوم ارور تشکر کنیم. شب گذشته تنها با پیش خریدهای نسخه دیجیتالی هزینه‌ای را که صرف توسعه بازی شد، به‌دست آوردیم. شما بهترین هستید و بی‌صبرانه منتظریم تا Quantum Error را تجربه کنید».

خوشبختانه استودیوی تیم‌کیل مدیا توانست قبل از عرضه بازی خود به موفقیت برسد و از حالا به بعد، تمام درآمدهای بازی سود خالص هستند. مشخصا صنعت بازی‌ها، صنعت پر خطر و پر ریسکی است که می‌تواند استودیوهای کوچک را به راحتی به مرز تعطیلی و ورشکستگی بکشاند. اما ظاهرا این موضوع تا به اینجا برای توسعه دهنده بازی Quantum Error صدق نمی‌کند.

 

منبع: Pushsquare

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نمرات بازی Senua's Saga: Hellblade II منتشر شد

اشتراک گذاری:

One thought on “عنوان Quantum Error قبل از انتشار به سوددهی رسید”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: