داستان بازی Resident Evil 9 پایانی بر داستان کنونی سری است

روایت جدید از بازی ترسناک

 

مجموعه بازی‌های Resident Evil یکی از معروف‌ترین بازی‌ها در ژانر ترس است. بی‌شک این بازی موفقیت خود را مدیون کنسول پلی استیشن ۱ است. چرا که تکنولوژي این کنسول در آن زمان بود که باعث شد این بازی با قابلیت‌های جالبش ساخته شود. البته که تکنولوژی ساخت بازی برای کنسول PS one هم با محدودیت‌هایی روبرو بود.

اولین نسخه از بازی Resident Evil درسال ۱۹۹۶ برای کنسول خانگی پلی استیشن ۱ منتشر شد. این بازی توانست به موفقیت خوبی برسد. ایده اصلی ساخت این بازی توسط شینجی میکامی مطرح شد. او با دیدن بازی خانه زیبا ایده ساخت این بازی به سرش زد.

حالا در آخرین اخبار حوزه سرگرمی حول محور این بازی مطلع شدیم که یک منبع داخلی مشهور سری Resident Evil، متذکر شده است که Resident Evil 9 به داستان کنونی این سری پایان می‌دهد و در عین حال، قرار است سرآغازی برای یک روایت جدید باشد.

Dusk Golem، منبع داخلی سری Resident Evil و Silent Hill، از طریق دیسکورد خود اعلام کرد:

من فکر نمی‌کنم RE9 به مانند RE8 که یک ادامه برای RE7 بود، نقش یک سیکوئل یا ادامۀ مستقیم را ایفا کند، اما داستان آن از همان ابتدا طوری با RE8 گره خورده و همراه شده است تا پایانی بر آرک و قصۀ کنونی سری باشد.

پیش از این، پیرامون دو چیز در رابطه با RE9 صحبت کرده بودم: با بزرگ‌ترین بودجه و طولانی‌ترین پروسۀ ساخت در تاریخ Resident Evil مواجه هستیم (نسخۀ نهم از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت قرار دارد و احتمالاً تا ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد و پروسۀ تولید نیز به مانند RE4 Remake به خوبی پیش می‌رود).

Capcom قصد دارد با Resident Evil 9 پروندۀ چندین فصل از بازی را ببندد و پس از آن داستان‌های جدیدی را برای این فرانچایز آغاز کند.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سازنده بازی Dying Light 2 اعلام کرد مشکلی با تعداد بیشتر بازیکنان نخواهد داشت

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: