نمرات بازی Quantum Error منتشر شد

طبق اطلاعات منتشر شده قرار است بازی Quantum Error از جمعه در اختیار کاربران قرار بگیرد. بازی‌ای که طبق گفته‌های ناشرین قبل از عرضه توانست به سوددهی برسد و تمامی هزینه‌های تولید را بازگرداند.

به همین دلیل، محدودیت انتشار نقد‌های جهانی توسط تیم سازنده از امروز برداشته شده و بسیاری از منتقدان از تجربه بازی و گیم‌پلی Quantum Error نوشته‌اند که برخلاف انتظار، نوید از یک محصول بی کیفیت و کم ارزش دارد.

 

 

با توجه به مانورهای زیاد تیم سازنده روی بخش گیم‌پلی این عنوان، به نظر می‌آید که استودیوی بازی‌سازی تیم Team Kill Media علی‌رغم سوددهی بازی قبل از انتشار با شکست بزرگی روبه‌رو شده است.

بازی Quantum Error بر اساس ۹ نقدر روی نسخه پلی‌استیشن ۵ توانسته متای ۴۷ از ۱۰۰ را از آن خودش کند. در بین نمرات منتشر شده، هیچ نمره بالاتر از ۶ مشاهده نشده است و هنوز مشخص نیست که نظر سایر منتقدان به این اثر چگونه است.

در ادامه خلاصه نقد برخی از رسانه‌های مهم را مرور می‌کنیم.

رسانه TRG با اعطای نمره ۶ از ۱۰ نوشته:

بازی Quantum Error یک محصول ترسناک خوب و محکم است؛ اگرچه هرگز برجسته یا واقعاً جذاب نیست. بهترین حالت زمانی است که شما یک آتش نشان هستید و از مهارت‌ها و ابزارهای تخصصی خودتان در طول گیم‌پلی استفاده می‌کنید. بازی یک فرضیه داستانی و اصلی دارد، اما سبک سینمایی نامفهوم و همچنین سرعت روایی عجیب و غریبش به همراه شخصیت‌ پردازی‌های ضعیف و دیالوگ‌های بد شما را ناامید می‌کند.

رسانه GamingBolt با اعطای نمره ۵ از ۱۰ می‌نویسد:

با توجه به طرح داستانی جالب و گیم‌پلی بی‌نظیر بازی Quantum Error، اما صحنه‌های سینماتیک وحشتناک و صداپیشگی افتضاح، سطح محصولی را که می‌توانست یک تجربه عالی در ژانر ترسناک باشد را پایین می‌آورد.

رسانه IGN با اعطای نمره ۵ از ۱۰ می‌نویسد:

اگر هدف شما در هالووین امسال، ترسیدن به وسیله برخی از محصولات اکشن ترسناک اول شخص به گونه‌ای که تپش قلب بگیرید و کف دستانتان عرق کند، بازی Quantum Error باید در انتهای فهرست اولویت‌هایتان قرار بگیرد. مشاهده سیستم کنترل دوربین ناراحت‌ کننده است و توسط برخی از هیولاهای بسیار احمق و به شدت تکراری، وحشت‌زده خواهید شد و سپس توسط یک سیستم بازرسی به شدت سختگیرانه شکنجه شده و که گاهی اوقات مجبور به ریلود کردن مراحل خواهید شد.

 

 

 

منبع: Metacritic

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شخصیت‌های بسته‌الحاقی بازی تکن ۸ افشا شدند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: