نمرات بازی بازی Jusant منتشر شد

اکنون نقد و بررسی‌ بازی Jusant ساخته استودیوی DON’T NOD منتشر شده است. این بازی، یک بازی کوهنوردی علمی تخیلی است.

بازی Jusant، یک بازی کوهنوردی علمی تخیلی است که در آن یک قهرمان جوان با یک موجود کوچک بامزه از دیواره‌های کوه بی پایان بالا می‌رود. بازیکن می‌تواند مسیرهای متفاوت برای صعود و رازهای تمدن‌های گم شده را کشف کند. نسخه پلی استیشن ۵ بازی Jusant تاکنون توانسته از ۱۷ نقد و بررسی، متای خوب ۸۶ از ۱۰۰ را به دست بیاورد.

خلاصه نمرات Jusant:

این بازی یک تجربه زیبا است که به طور لحظه‌ای به بازیکن اجازه می‌دهد از سروصدای زندگی روزمره خود فرار کند. پایان آن بسیار ساده و در عین حال شاعرانه و قدرتمند است. شما می‌توانید انتخاب کنید که معنی را در هر شکاف بازی جستجو کنید، یا به سادگی از صعود لذت ببرید. در هر صورت، این یکی از ماجراجویی‌هایی است که توصیه می‌کنیم وارد آن شوید – در دنیایی که Jusant ارائه می‌دهد چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

Dexerto – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Jusant یک ماجراجویی معمایی فوق‌العاده و مدیتیشن طور است که با تمرکز روی کوهنوردی به طور موثر شما را به دنیای اسرارآمیز خود می‌کشاند. با طراحی‌ مراحل خلاقانه‌ای که بیشترین استفاده را از دنیای عمودی خود می‌برند، مکانیزم‌های بالا رفتن بازی سرگرم‌کننده و شهودی هستند ولی سرعت حرکت شخصیت‌ها به طور کلی حس گیم‌پلی را بیش از حد تکراری نگه می‌دارد.

GamesRadar – نمره ۹۰ از ۱۰۰

Jusant یک عنوان پازل محور زیبا و آرامش بخش است که با مکانیزم‌های کوهنوردی خوب طراحی شده خود که در طول یک زمان بسیار فشرده پنج ساعته تکامل می‌یابد.

WellPlayed – نمره ۸۰ از ۱۰۰

بازی Jusant هم‌اکنون روی پلتفمر‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. و گیمرها  می‌توانند از بازی کردن با آن لذت ببرند.

 

 

منبع: Metacritic

 

 

 
بیشتر بخوانید :
Ghostwire: Tokyo در اپیک گیمز رایگان شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: