کارگردان بازی Starfield عدد ۱۰۰ برای تعداد منظومهها را از روی هوا گفته است.
کارمند سابق بتسدا در مصاحبه اخیرش به نکته عجیبی اشاره کرد. او در مصاحبهاش گفت که تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield، عدد ۱۰۰ برای تعداد منظومهها را از روی هوا گفته است.
حالا بروس نسمیت کارمند سابق بتسدا در مصاحبهای با MinnMax در مورد چالشهایی صحبت کرده که برای ساخت سیاراتی که درآنها زندگی جریان داشته باشد و روند بازی در آنها باشد روبرو بودهاند.
کارگردان بازی، تاد هاوارد، تقریباً از هوا عدد ۱۰۰ را برای تعداد منظومهها اعلام کرد، اما هر چه بیشتر پیش میرفتیم، بیشتر شبیه این بود که خب، بنابراین تمام فعالیتهای اصلی در این دو منظومه رخ میدهد و بقیه آن فضای باز است، اما مردم عاشق بازیهای بزرگ ما هستند. آنها عاشق آن فضای باز برای کاوش هستند، بنابراین بیایید جلو برویم و آن را به آنها بدهیم.
این واقعیت که بازیکنان عاشق دنیای بزرگ هستند یک چیز است، اما اغلب این موضوع با هزینه خالی شدن دنیای بازی به دست میآید. بسیاری از بازیهای جهان باز مجبور بودهاند با این انتقاد مقابله کنند و به همین دلیل است که یوبیسافت برای مثال فضای بازی Assassin’s Creed Mirage را کاهش داد. ساخت بازیهای جهان باز اصلا کار سادهای نیست. اینکه چینش مراحل با جهان باز، بازی همخوانی داشته باشد نوعی چالش برای توسعه دهندگان بازیها است. موردی که راک استار در آن تبهر دارد.
نسِمیت میگوید که ایجاد این تعادل دشوار است و در طول توسعه همیشه باید بین این دو انتخاب کنید. هرچند گیمرها علاقه دارند جهان بازی وسیع باشد و NPC ها در همه جای جهان بازی به چشم بخورند.
من فکر میکنم برخی از چیزهای مربوط به اکتشاف، به آن سطح از کیفیت که میتوانستند باشند، نرسیدند زیرا آنها تصمیم گرفتند انتخابهای دیگری انجام دهند. و هرگز این را اشتباه نگیرید. در هر استودیوی بازیسازی در این کره خاکی، آنها نتیجهی انتخابهایی را که انجام میدهند میدانند. آنها میدانند که بازیکنان در مورد چه چیزی گلایه میکنند. اما شما باید در طول مسیر انتخابهای سختی انجام دهید.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.