انتشار اطلاعات جدید از بازی Project 007

سازنده سری Hitman، یعنی استودیو IO Interactive، روی بازی جدید جیمز باند، با نام Project 007،  کار می‌کند و اکنون اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است. 

مجله Edge به تازگی با مدیرعامل IO Interactive، یعنی هاکان آبران (Hakan Abran)، مصاحبه‌ای داشته است و در این مصاحبه درباره پروژه‌های فعلی استودیو صحبت کرده، بازی Project 007 قرار است با ساختار خطی‌تری نسبت به Hitman پیش برود و استودیو، بازی جدید جیمز باند را بهترین فانتزی جاسوسی ممکن می‌داند که می‌خواد دوباره این فرانچایز را در صنعت گیم احیا کند. بازی ۰۰۷ از اهداف مرگبار مامور 47 دور می‌شود و بیشتر با یک عنوان اکشن طرف هستیم. داستان بازی قرار است کاملا جدید و نوآورانه باشد که بر اساس هیچکدام از فیلم‌ها و بازیگران جیمز باند نیست. با این حال آنطور که به‌نظر می‌رسد شخصیت اصلی بازی بیشتر شبیه دنیل رکیگ است تا بازیگران قدیمی‌تر جیمز باند مانند راجر مور. 

 کار روی Project 007 از سال ۲۰۲۰ توسط استودیو IO Interactive آغاز شده است، ولی نباید انتظار عرضه آن تا سال ۲۰۲۵ داشت. این توسعه دهنده همچنین به صورت همزمان روی توسعه یک بازی فانتزی نیز کار می‌کند که بر اساس شایعات شاید در انحصار ایکس باکس سریز خواهد بود.

بازی Project 007 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی‌ در دست ساخت است.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کنسول PS 5 تقریبا ۹۰درصد از سهم بازار فرانسه را به خود اختصاص داده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: