اسپین آف سریال فرار از زندان در دست ساخت است

قرار است به‌زودی اسپین آف جدیدی از سریال فرار از زندان «Prison Break» برای شبکه هولو ساخته شود.

اخبار منتشر شده از دنیای فیلم و سریال حاکی از آن است که اخت اسپین . رسانه Deadline گزارش داد، این سریال به‌عنوان «یک فصل تازه» توصیف می‌شود، اماداستان فیلم مربوط به شخصیت اصلی فیلم یعنی مایکل اسکافیلد با نقش‌آفرینی ونتورث میلر و لینکلن باروز با هنرنمایی دامینیک پرسل نیست.

نویسنده و تهیه کنندگی این فیلم برعهده الگین جیمز، یکی از خالقان سریال Mayans M.C (باشگاه موتورسواری مایانز) است. این سریال نخستین پروژه الگین جیمز پس از اسپین‌آف سریال Sons of Anarchy (پسران آشوب) محسوب می‌شود که این شورانر با شرکت متعلق به خود یعنی Sierra Drive تولید می‌کند.

سریال Prison Break توسط پل شیورینگ ساخته شد و در طول ۵ فصل بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۷ به نمایش درآمد. این سریال به ماجراهای مایکل اسکافیلد، که یک مهندس باهوش است، می‌پردازد که با هدف نجات برادرش از اعدام پا به زندان گذاشته است. نخستین فصل از سریال فرار از زندان با استقبال منتقدها و مخاطبان روبرو شد و به یکی از برترین نمایش‌های فاکس امتیاز بدل شد. هرچند که فصل پنجم این سریال با اختلاف زیادی از فصل‌های قبلی تولید و پخش شد، اما توانست مخاطبین این سریال را باردیگر به وجد آورد.

 

 

منبع: ComingSoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
احتمالا امیلی بلانت در فیلم Sicario 3 باز می‌گردد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: