پخش سریال پیش‌درآمد IT به تأخیر خورد

کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه HBO در کنفرانس مطبوعاتی اخیر از زمان آغاز تولید سریال لست آو آس و همچنین تأخیر  درپخش سریال Welcome to Derry، پیش‌درآمد فیلم It خبر داده است.

سریال Welcome to Derry (به دری خوش آمدید) در سال ۲۰۲۴ پخش نخواهد شد و تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است. تاکنون به‌خاطر اعتصاب جاری SAG-AFTRA (انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا) تغییرات زیادی در تاریخ پخش فیلم‌ها و سریال‌های مختلف به‌وجود آمده است و سریال پیش‌درآمد فیلم IT (آن) جدیدترین اثری است که تحت تأثیر این اعتصاب قرار گفته است.

مدیرعامل شبکه HBO در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک گفت: «سریال Welcome to Derry برای پخش در هالووین ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، ولی با شرایط پیش آمده، پخش سریال در سال ۲۰۲۵ محتمل‌تر است».

این سریال پیش‌درآمد ترسناک در اوایل سال جاری مراحل تولید را پشت سر می‌گذاشت تا اینکه شروع اعتصاب باعث توقف کار شد. جزئیات زیادی از داستان این نمایش در دست نیست، اما می‌دانیم که این سریال در دنیای فیلم‌های IT جریان دارد.

تیلور پیج، جوان آدپو، کریس چاک، جیمز رمار، مادلین استو و استفن رایدر ازجمله هستند که در سریال Welcome to Derry به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

 

منبع: ComingSoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاریخ اکران فیلم‌های پسرکاراته باز 2 و Kraven the Hunter عقب افتاد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: