از بازی رومیزی Diablo رونمایی شد

شرکت بلیزارد از بازی جدید رومیزی Diablo که قرار است پاییز سال آینده عرضه شود رونمایی کرد.

بلیزارد که به‌تازگی از بازی World of Warcraft: Cataclysm Classic رونمایی کرده است، از بازی رومیزی Diablo نیز رونمایی کرد. این محصول، اولین محصول حاصل از همکاری بلیزارد با Glass Cannon Unplugged است.

این بازی رومیزی دیابلو، Diablo: The Roleplaying Game نام خواهد داشت که با مشارکت شرکت‌های Glass Cannon Unplugged و Genuine Entertainment ساخته می‌شود. بازی رومیزی Diablo بعد از شروع به کار کمپین کیک‌استارتر آن در پاییز ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.

در قسمتی از توضیحات بازی رومیزی Diablo آمده است:

«Diablo RPG بیشتر دنیای فراطبیعی و زیرین Sanctuary را بررسی می‌کند و با مکانیک‌های مورد علاقه طرفداران که به شکل مستقیم از بازی‌ها آمده‌اند، به یک ماجراجویی در بالا و پایین خواهد پرداخت.»

قابل ذکر است که درکنار Diablo: The Roleplaying Game، یک بازی رومیزی دیگر از Diablo با نام Diablo: The Board Game نیز در دست ساخت قرار دارد که قرار است در پاییز ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

در حال حاضر مالک مجموعه بازی‌های Diablo و تمامی دارایی‌های شرکت اکتیویژن بلیزارد، متعلق به شرکت مایکروسافت است. بلیزارد مدتی پیش به مبلغ ۶۸.۷ میلیون دلار توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد. این خریداری با حواشی جالبی همراه بود. همچنین کاربران پلی‌استیشن را نگران کرد، زیرا که احتمال آن بود که بازی‌هایی نظیر Call of Duty فقط به‌صورتی انحصاری برای ایکس باکس عرضه شوند.

بازی رومیزی Diablo در دو فرمت عرضه می‌شود و داستان جالبی را روایت می‌کند. البته که بیلیزارد هنوز اظلاعات زیادی در مورد بازی رومیزی Diablo منتشر نکرده است، اما طرفداران هیجان زیادی برای تجربه این بازی رومیزی دارند.

 

 

منبع: GameSpot

 

 

 
بیشتر بخوانید :
مدیر سونی مدعی است که پلی استیشن به اندازه کافی بازی انحصاری ندارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: