احتمالا دکتر دووم یکی از شخصیت‌های شرور فیلم Avengers 6 خواهد بود

فیلم جدید Avengers با نام Avengers: Secret Wars در دست ساخت است و شایعه شده که یکی از شخصیت‌های منفی این فیلم دکتر دووم خواهد بود.

بعد از انتشار شایعاتی مبنی‌ بر احتمال تغییر شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم‌های آینده Avengers، حالا اطلاعات جدیدی از فیلم Avengers: Secret Wars فاش شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس عموم قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود که باتوجه‌ به نام فیلم، شخصیت The Beyonder شرور بزرگ اصلی این فیلم باشد. ولی بعد از حاشیه‌های اخیر جاناتان میجرز و احتمال کنار گذاشتن کانگ فاتح در ادامه داستان مولتی‌ورس، اکنون نام دکتر دووم به گوش می‌رسد که ظاهرا باید منتظر حضور کوتاهش در ریبوت فیلم Fantastic Four باشیم.

اینسایدر شناخته شده سینما یعنی جف اسنایدر، در جریان پادکست اخیرش توضیح داد که دکتر دووم قرار است یکی از چندین شخصیت شرور و منفی فیلم Avengers: Secret Wars باشد که آخرین فیلم خط داستانی مولتی‌ورس است.

اسنایدر گفت:

«همچنان اعتقاد دارم که دکتر دووم در یکی از صحنه‌های پس از پایان فیلم Fantastic Four معرفی خواهد شد. اعتصاب ممکن است روی این موضوع تاثیر بگذارد. فیلم چهار شگفت‌انگیز اکنون دو سال قبل از فیلم Secret Wars اکران خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که او را در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهند کرد. او تنها شخصیت منفی فیلم نیست و او یکی از چندین شخصیت شرور فیلم خواهد بود. در فیلم Secret Wars چندین شخصیت شرور حضور دارد و معرفی دکتر دووم به‌عنوان تنها شخصیت منفی فیلم اشتباه است.»

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌اکران خواهند شد.

 

 

منبع: CBM

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نسخه جدید فیلم Evil Dead توسط سم ریمی در دست ساخت قرار دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: