پلی‌استیشن تأیید کرده است نیمی از بازی‌های سرویس محور خود را به تاخیر انداخت

آنطور که سونی اعلام کرده، پلی‌استیشن نیمی از بازی‌های سرویس محور خود را به تاخیر انداخته است.

سونی قصد دارد تا اطمینان حاصل کند که این بازی‌های لایو سرویس، برای مدت زمان طولانی مورد علاقه کاربران پلی‌استیشن قرار می‌گیرد.

این شرکت تأیید کرده است که تعداد بازی‌های سرویس محوری را که قرار است در سال‌های آینده منتشر کند، به نصف کاهش داده، زیرا می‌خواهد تا اطمینان حاصل کند که بازی‌هایش برای مدت زمان طولانی برای کاربرانش محبوب باشد.

سونی اینترتینمنت بارها اعلام کرده است که قصد دارد تا سال مالی‌ای که در مارس ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، ۱۲ عنوان لایو سرویس در بازار داشته باشد. اوایل امسال تیم مدیریت PlayStation تأیید کرد که برای فرآیند “بازبینی دقیق نمونه کارها” با استودیوی بانجی (Bungie) همکاری داشته است.

گزارشات مطبوعاتی منتشر شده، این امر منجر به کاهش مقیاس برخی پروژه‌ها شده است. هیروکی توتوکی، رئیس‌ و مدیر ارشد عملیاتی و مدیر مالی سونی، در تماس تلفنی برای بحث در مورد نتایج خود، ظاهراً تأیید کرد که این بررسی منجر به تاخیر برخی بازی‌ها شده تا سازندگان بتوانند کیفیت آن‌ها را بهتر تضمین نمایند.

او گفت:

 

ما در حال بررسی این موضوع هستیم … ما تا آنجا که ممکن است سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که این بازی ها برای مدت طولانی مورد پسند و لذت گیمرها قرار خواهند گرفت. از ۱۲ عنوان، شش عنوان تا سال مالی ۲۰۲۵ منتشر خواهند شد که البته این برنامه فعلی ما است. در مورد شش عنوان باقی مانده، هنوز در حال کار هستیم. این تعداد کل عناوین لایو سرویس و چند نفره است و ما در میان مدت و بلند مدت می‌خواهیم این نوع سرویس را پشتیبانی کنیم و این سیاست بدون تغییر شرکت است. به این معنا نیست که ما به عناوین خاصی پایبند هستیم، اما کیفیت بازی باید مهمترین شاخصه باشد.

ظاهرا پلی‌استیشن نمی‌خواهد در برابر برنامه‌های رقیبش، ایکس باکس که در چند وقت اخیر مشغول سرمایه‌گذاری بیشتر روی صنعت گیم و تولید بازی بوده است، کم بیاورد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ضرر مالی سنگین شرکت برادران وارنر از بازی Suicide Squad

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: