مارول اسپایدرمن ۲ توانست در ۱۱ روز ۵ میلیون نسخه بفروشد

بازی مرد عنکبوتی ۲ (Marvel’s Spider-Man 2) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ در ماه پیش توسط اینسامنیک گیمز عرضه شد فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.

مارول اسپایدرمن ۲ در روز عرضه ۲.۵ میلیون نسخه فروش داشته است و بهترین لانچ تاریخ را در میان عناوین فرست پارتی سونی تجربه کرده، اکنون شرکت سونی در کنفرانس مالی اول سال ۲۰۲۴ اعلام کرده است که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در ماه اکتبر ۵ میلیون نسخه فروخته است‌.

عنوان مرد عنکبوتی ۲ توانست در ۲۴ ساعت اول عرضه ۲.۵ میلیون نسخه و در ۱۱ روز اول عرضه ۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. استودیو اینسامنیک گیمز به پشتیبانی از مرد عنکبوتی ۲ ادامه می‌دهد و همچنین طبق آنچه که گفته شده، نیوگیم پلاس در آینده و تا پایان سال ۲۰۲۳ به بازی اضافه خواهد شد.

در طول دو بازی اخیر، سازندگان مایلز مورالس را به عنوان مرد عنکبوتی ایده آل پرورش داده‌اند و او مرد عنکبوتی اصلی در داستان‌های آینده خواهد بود. به غیر از یک قهرمان تازه، به نظر می‌آید که Insomniac برنامه‌هایی برای اسپین‌آف Venom دارد. استودیو اعلام کرده به بازخورد طرفداران گوش خواهد داد تا طرحی را برای آینده برنامه‌ریزی کند.

 

منبع: Gamingbolt
 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر سینمایی جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 با نمایشی از بخش زامبی‌های بازی منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: