معرفی رئیس جدید برای استودیوهای Xbox

مایکروسافت برای ایکس‌باکس برنامه‌های جدیدی در نظر گرفته است. در تازه‌ترین اخبار منتشر شده در حوزه گیمینگ مطلع شدیم که، الن هارتمن، رئیس استودیو ترن ۱۰ جایگزین مت بوتی به‌عنوان رئیس استودیوهای ایکس‌باکس شده است.

مایکروسافت اخیرا تغییراتی مدیریتی در بخش ایکس‌باکس ایجاد کرده است، که طی آن سارا باند، نایب رئیس این بخش به مقام رئیس ارتقا یافت و مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس‌باکس به‌ عنوان رئیس استودیوها و محتوای گیمینگ انتخاب شد.

اکنون نیز الن هارتمن، رئیس استودیو ترن ۱۰ به‌عنوان رئیس جدید استودیوهای ایکس باکس منصوب شده است. او در صفحه لینکدین خود نوشت:

«از نمایندگی چنین مجموعه ممتازی از سازندگان در نقش جدید خود به‌عنوان رئیس استودیوهای ایکس باکس هیجان‌زده‌ام».

الن هارتمن از سال ۲۰۰۵ رئیس استودیو Turn 10 بود. او در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان معاون مجموعه بازی‌های فورزا و فیبل انتخاب شده بود. مشخص نیست که چه کسی جانشین او در استودیو ترن ۱۰ خواهد شد. اما احتمالا هارتمن در شغل جدید خود وظیفه نظارت بر تمام استودیوهای ایکس‌باکس غیر از زنیمکس و اکتیویژن بلیزارد را عهده‌دار خواهد بود. همچنین در گذشته مشخص شده بود که نظارت بر زنیمکس برعهده مت بوتی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که مدیریت اکتیویژن بلیزارد به چه کسی سپرده می‌شود، اما طبق آنچه که اعلام شده است، سال آینده بابی کوتیک از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نقشه بازی Stalker 2 بسیار پهناوری است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: