سریال Alien تا سال ۲۰۲۵ پخش نخواهد شد

طبق گزارشات منتشر شده سریال Alien به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۵ میلادی پخش نخواهد شد.

بیشتر از ۴۰ سال از زمان اکران اولین قسمت از فیلم «بیگانه» ساخته ریدلی اسکات روی پرده سینماها گذشته است و حالا این فرنچایز قرار است به دنیای سریال نیز گسترش پیدا کند. این سریال تازه اثری ساخته نوآ هاولی است ولی طرفداران به این زودی نباید انتظار داشته باشند که این سریال منتشر شود.

اخیرا نوآ هاولی به اظهار داشته است که به احتمال زیاد سریال Alien «بیگانه» تا سال ۲۰۲۵ میلادی پخش نخواهد شد. ظاهرا این تأخیر به خاطر اعتصابات نویسندگان و بازیگران است. ظاهرا تمامی فیلم‌ها و سریال‌های برنامه‌ریزی شده تحت تاثیر این اعتصابات قرار گرفته‌اند که سریال بیگانه نیز از این قائده مستثنی نبوده است. و اکنون با برطرف شدن این اعتصابات، مدت زمانی طول می‌کشد تا تولید این سریال دوباره به جریان بیفتد.

البته هنوز مشخص نشه است که  تولید این سریال چه زمانی شروع خواهد شد ولی فیلمبرداری و تولید فیلم جدید «بیگانه» به پایان رسیده و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۴ به روی پرده سینماها بیاید.

نوآ هاولی در مصاحبه اخیر خودش گفته:

در حال حاضر ما منتظر به اتمام رسیدن اعتصابات هستیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید را انجام بدهیم. فعلا برنامه این است که در ژانویه تولید را شروع کنیم و از فوریه تا ماه ژوئیه نیز فیلمبرداری را انجام بدهیم. از همین رو، احتمالا تاریخ پخش سریال در اوایل سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

آنطور که اعلام شده فیلم جدید «بیگانه» به نام Alien: Romulus  در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اعتصابات در هالیوود ادامه دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: