در صورت اعتصاب صداپیشگان، GTA 6 تاخیر نخواهد خورد

آنطور که راک استار اعلام کرده است، با توجه به اعتصابات بازیگران و صداپیشگان بازی‌های ویدیویی ظاهرا بازی مورد انتظار GTA 6 با تاخیر در عرضه روبرو نخواهد شد. این موضوع را مدیر عامل تیک تو تایید کرده است.

اخیرا استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two Interactive، در پاسخ به اینکه آیا GTA 6 در صورت وقوع اعتصابات با تاخیر روبرو خواهد شد یا خیر گفت:

فکر می کنم بعید است که بازیگران بازی های ویدیویی SAG-AFTRA مانند برادران تلویزیونی و سینمایی خود اعتصاب کنند. در عوض، فکر می‌کنم مذاکرات به نتایج خوبی خواهد رسید.

انتظار می رود مذاکرات هفته آینده از سر گرفته شود. ما خوشبین هستیم. ما برای همه استعدادهایمان ارزش زیادی قائل هستیم. ما برای روابط کاری عالی ارزش قائل هستیم، ما مشتاقانه منتظر رسیدن به توافقی هستیم که به خوبی به همه خدمت کند.

البته در صورتی که [مذاکرات به نتیجه نرسد]، ما در برابر [اعتصابات] کاملا محافظت‌شده هستیم.

صحبت‌های زلنیک مبنی بر اینکه GTA 6 تحت تأثیر چنین ضربه‌ای قرار نمی‌گیرد، ما را به این نتیجه می‌رساند که احتمالا دیالوگ‌های بازی از قبل ضبط شده و نشان می‌دهد که ممکن است بازی در مراحل پایانی ساخت خود قرار داشته باشد.

اکنون طبق آنچه که راک استار در توییتر خود اعلام کرده است، طرفداران با اشتیاق  منتظر پخش تریلر ششمین نسخه از جی‌تی‌ای در اوایل ماه آینده میلادی هستند.

با این وجود که طرفداران منتظر رونمایی و معرفی رسمی بازی GTA 6 هستند نسخه قبلی این سری یعنی GTA V به فروش خود ادامه خواهد داد.

 

 

منبع: IGN
 

 
بیشتر بخوانید :
مشکلات مدل جدید پلی‌ استیشن ۵

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: